Kvise "kart"

*p!nk smile*

Forumet er livet
Fant info selv:

Kviser i panne området kan være tegn på stress, kviser på kinn kan være tegn på noe med reaksjoner på mat, kviser v hake og munn kan være hormonelle, dette kommer litt an på hvor rundt munnen de kommer, hva det kan være, de kan f.eks vise hvilken livmor som du har eggløsn på etc...

Har vi så jævlig mange livmorer da???[:D][:D][:D]
------------------
Noen som vet om man kan finne kvise "kart" på nettet?? Der det står hvorfor du har en kvise i pannen eller en kvise på kinnet..om det kommer av stress ++++ [:D]

Thanks...[:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Derfor mange gravide får mye kviser under munnen (på haka) ved graviditet.

Jeg får kviser på haka.. Men jeg er ikke gravid ;]

ORIGINAL: Refleksheks

Derfor mange gravide får mye kviser under munnen (på haka) ved graviditet.

Måtte bare finne ut hvofor jeg hadde fått en kvise (har ALDRI kviser)....hmm enten har jeg eggløsning eller så er jeg preggy[8|]

ORIGINAL: *p!nk smile*

Fant info selv:

Kviser i panne området kan være tegn på stress, kviser på kinn kan være tegn på noe med reaksjoner på mat, kviser v hake og munn kan være hormonelle, dette kommer litt an på hvor rundt munnen de kommer, hva det kan være, de kan f.eks vise hvilken livmor som du har eggløsn på etc...

Har vi så jævlig mange livmorer da???[:D][:D][:D]
------------------
Noen som vet om man kan finne kvise "kart" på nettet?? Der det står hvorfor du har en kvise i pannen eller en kvise på kinnet..om det kommer av stress ++++ [:D]

Thanks...[:D]

aldri hørt om kvisekart jeg. men følger med i tråden[8D]

Back
Topp