Kvir meg til å fortelle

Kari

Blir kjent med forumet
Jeg kjenner jeg kvir meg til å fortelle at jeg er gravid. Har nettopp begynt i ny jobb nå i høst. Har en gutt på 1år så redd venner skal tro vi forhaster oss. Og til familie fordi jeg vet to i nærmeste familie har prøvd å få barn lenge:/ noen som har det likt? Og misforstå meg rett vi gleder oss kjempe mye og det var planlagt, men gleder meg bare ikke til å fortelle

Jeg skjønner hva du mener! Jeg gruer meg veldig til å fortelle det, men av helt andre grunner enn deg da. Håper det ordner seg og at når du bare får fortalt det så blir det bra og at folk kan glede seg på deres vegne :)

Fortalte det til mamma igår og hun ble ikke blid. Sa vi gikk for fort i svingene. Sambo sin familie er kjempeglade så jeg prøver ikke bry meg om henne. Jeg har to gutter på 6 og 4 fra ett tidligere forhold.

Hun lirte utav seg da jeg å sambo kjøpte hus: "ja du trenger ikke gå å bli gravid med en gang.... du trenger ikke være alenemor med 3 barn". Takk for den liksom. Ett gratulerer med huset hadde holdt.

Jeg har en søster som har prøvd flere ganger og bli gravid, mistet noen ganger også. Så gruet meg litt for hvordan hun ville ta det, men hun er bare kjempe gla og gleder seg masse til å bli tante :)

Jeg må si at oppførselen til din mor var ganske stygg. Håper det blir litt lettere med de andre, og om ikke så ville jeg heller fokusert mer på hans familie som er glad på deres vegne.

Jeg gruer meg også til å fortelle. En grunn er at jeg fremdeles tenker at jeg kan miste (er 14+2 nå) og i tillegg gruer jeg meg sykt til å fortelle på jobb. Jobbet i samme bedrift i 6 år, men gikk over i ny stilling når jeg var i svangerskapspermisjon i 2014. Begynte jobb i oktober, og fant ut at jeg var gravid bare uker etterpå.. Og nå skal jeg altså snart ut i ny permisjon, og ikke minst ta ut ferien min før permisjon starter.. Vet rett og slett ikke hvordan sjefen kommer til å reagere. Han er mann og vi har et sykt strevsomt år foran oss. Tenker å fortelle det neste uke når jeg skal i medarbeidersamtale. Jeg er da rett over 15 uker..

Jeg må si at oppførselen til din mor var ganske stygg. Håper det blir litt lettere med de andre, og om ikke så ville jeg heller fokusert mer på hans familie som er glad på deres vegne.

Ja sånn er mora mi. Var forberedt på det så tar meg ikke så nær av det, men det hadde jo vært koselig med litt glede liksom. Men kjekt at sambo sin familie er glade da :)

Ja sånn er mora mi. Var forberedt på det så tar meg ikke så nær av det, men det hadde jo vært koselig med litt glede liksom. Men kjekt at sambo sin familie er glade da :)

Kjenner til det der, min far er ganske lik og jeg gruer meg til å fortelle han det. Han ble så sinna når jeg gikk med eldste, så håper ikke han blir det nå.

Har ikke hatt kontakt med faren min de siste 5 åra så har ikke brydd meg med å fortelle det til han. Sist han kontakta meg var da nr 2 var baby og da skjelte han meg ut via mail. Jaja fantastisk familie jeg har.....

Har ikke hatt kontakt med faren min de siste 5 åra så har ikke brydd meg med å fortelle det til han. Sist han kontakta meg var da nr 2 var baby og da skjelte han meg ut via mail. Jaja fantastisk familie jeg har.....

Ja virkelig en fantastisk familie du har...

Back
Topp