Kvir meg litt..

x1x~Anni87~

Forumet er livet
Skal være vekke fra Adrian hele natten idag. Oldemoren hans skal passe han.
Jeg skal i 20 års dag til min søster.
Noen som har lyst og fortelle da de var vekke fra barna en hel natt? Hvordan gikk det?
Kommer han til og savne meg eller merker han ikke det? Han er ikke så veldig godt kjent med oldemoren sin,kan han bli urolig da? Har litt dårlig samvittighet nå selvom jeg har gledet meg til denne dagen i 2 uker. Nå er jeg bare usikker..

Skjønner at du har litt blandede følelser, men det går nok bra skal du se. Dersom han er vant til å ta flaske, og er ellers rolig om natten så er det nok ikke noe problem. Sønnen min tok ikke flaske, så da var det verre.. Du har jo sikkert med deg mobil tlf, så oldemoren kan ringe dersom det blir helt skjærings. Lykke til! [:)]

Du kan jo kanskje la være å drikke, i tillfelle d blir krise...
Jeg syns du er flink. Jeg har jo ikke klart å ha noe barnevakt enda, og det bliir bare vanskeligere og vanskeligere.

lisja mi er nå 10 mnd,for 14 dager siden var vi på julebord som innebar overnatting.Sidan eg ikkje ammer lengre skulle ho på overnatting hos besteforeldra sine..Mi fyrste natt utan ho side ho var født...det var heilt forferdelig å levere ho frå seg-sjølv om eg visste at ho var på verdens nest tryggaste plass..Den tryggaste er jo hos meg og far hennar!!!
Gråt to tårer da eg kom i bilen,og mannen min tok handa mi og holdt den ei stund mens vi kjørte avgårde til hotellet og julebord!!
Gjekk kjempebra..Ho va snillde so dagen er lange..og sov godt i armkroken til bestemora natta gjennom!!! Det var deilig at det gikk så bra,vi ringtes eit par ganger..
Nå veit eg ihvertfall at det går bra.
Like over nyåret må min mann og eg til Bergen og da hadde eg tenkt ho skulle vere hos besteforeldra att,da skal vi vere vekke to døgn!! oj dette vart langt...

marcus var 7uker første gang han lå hos bestemora si...det gikk kjempebra.hadde med meg tlf hvis det skulle være noe.men begge hade kosa seg kjempemasse.men selvsagt vil du savne han.det gjør jeg hver gang marcus er borte fra meg selv om det bare er for et par timer.men går nok så bra skal du se.

Takk for svar! Da får vi håpe det går fint og at han er snill:)
Trodde jeg skulle ha kjempe lyst og gå ut når jeg endelig kunne,men har ikke noe behov for det egentlig.
Men slik blir det vel[:)]

Synest du skal kose deg jeg.. Dette er en vinn vinn situasjon. Bestforeldra blir kjempe glade for tilliten, du får kommet deg ut og sosiallisere deg + koble av. Adrian får bedre kontakt med besteforeldra og en mor med mere overskudd.

Kos deg[:D]

Back
Topp