Kvinnedagen!

Stredet

Elsker forumet
Godmorgen alle flotte juni-kvinner!
Gratulere SÅ mye med kvinnedagen alle sammen!!
 
Ha en kjempesuperduperfantastisk dag!
 
Klem fra meg
 
God morgen til deg og!!!
Skal å sitte på kontoret fra 10 til 14 å vente på en (mulig) kunde jeg....  Jippi..... Vil helst være hjemme i senga å sove jeg.....
 
God morgen til deg å og GRATULERER med kvinnedagen.
 
Den skal feires med shoppingtur i byen med svigermor...(hu skal kjøpe seng og skap til babyen) og en tur på kino med sambo i kveld [:)]
 
Han en super flott dag alle snupper.
 
tusen takk[:)] super fantastisk kvinnedag ønskes deg også[:D]
 
Gratulerer til alle!!!
 
Back
Topp