Kvier meg for jobb

Mamma til 4

Elsker forumet
Tenker så færlt på det :( tanken på å begynne å jobbe når hsn er 8 mnd gjør meg kvalm :( har absolutt ikke lyst. Hva gjør dere ? Prøver å finne løsninger mrn er ikke lett :(

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Huff! Det hørtes forferdelig ut! :( Jeg skal være hjemme til august 2016.. Klarer dere ikke å spare opp litt så du kan være hjemme litt til?

Jeg skal være hjemme til midten januar 2016:) også skal Pappan ha gradert permisjon etter det, så med litt hjelp av besteforeldre og at jeg tar meg fri nå og da så går det opp;) Men begynte å jobbe når storesøster var 5 mnd sist så veit akkurat hva du tenker:(

Kkarer ikke å få spart :( jeg får 12 000 utbetalt og det går bort :( angrer for at jeg ikke tok et år perm . Jeg har bare 45% stilling så er ikke så ille. Men hadde egentlig tenkt å vøre hjenne til august 2016. Men tror ikke det larseg gjøre :(

Jeg har bare 50% stilling så får ikke så mye utbetalt jeg heller. Men jeg prøver å spare litt så jeg kan forlenge permisjon ulønnet, for meg er det ikke aktuelt å begynne å jobbe igjen når hun er så liten<3

Skjønner hva du mener, du har ikke noe ferie du kan ta ut?

Skal i jobb oktober/ nov. Da skal pappa ha sin perm. Når han er ferdig midten av februar må eg mest sansynlig i ulønnet perm til barnehagestart.. Skal benytte meg om ammefri. Jobben har 2 timer per dag :)

Jo jeg har 5 uker ferie som jeg tar ut så jeg fåt ut november :) skal prøve å spare litt fra og med juli og sette av skatte pengene så går det kanskje :)

Jeg skal være hjemme enten til august 2016 eller januar 2017. Med forrige barn var jeg også hjemme i to år og det var fantastisk :-) Men vi sparte på forhånd og var eldig forsiktige med pengene i de to årene og det gikk veldig fint når en er innstilt på det :-) Absolutt verdt det!!!!

Jeg skal være hjemme til minst august 2016! Her sparer vi det vi kan så vi kan være hjemme lengst mulig, eller hvertfall slippe å jobbe fullt de første årene:-) Selger den ene bilen bla, og vil heller bo trangt foreløpig så vi får spart opp til at jeg er hjemme ulønnet! Så da blir husplanene lagt på hylla en stund til;-)

Back
Topp