Kven hadde du med deg på fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Mannen begge ganger - ikke naturlig med noen andre for meg med mindre han skulle blitt forhindret på noen måte (da hadde det blitt mamma). Men nå er det peoduksjonsstopp her ;-)

Mannen. Ca dei siste 5- max 10 min av fødsel før småen kom. Ble igangsatt dagen før. Sendte han heim etter noen timer da det ikke skjedde noe. Han er sånn rastløs person og det stresset meg mer opp en å bare få lov å slappe av i fred. Men sent på kvelden kom såvidt riene og i løpet av natta skjedde det mer enn jm trodde. Gav beskjed flere ganger at jeg hadde veldig vondt, men jm som passet meg mente jeg bare hadde uregelmessige maserier og jeg kom tidligast å føde på kvelden eller dagen etterpå. Når hun gikk ca 30 min senere mistet jeg hele kontrollen over kroppen i hver rie. Da jeg plinget igjen og ei annen jm kom så viste det seg at jeg lå der med full åpning. Ble raskt trillet inn på føden og dei tok vannet. Først da fikk jeg ringt mannen. Som måtte komme i morgen rushet. Vi holdt igjen så lenge vi klarte til tross for jeg hadde pressrier. Men måtte til slutt starte å presse. Men HELDIGVIS kom han akkurat tidsnok :-P

Mannen og blir han neste gang også. Utrolig godt å ha han der selv om han strengt tatt ikke kunne gjøre så mye :p

Mannen på alle. Hvis han ikle hadde hatt mulighet, så hadde jeg gjort det alene.
Å ha med noen andre føles unaturlig og ekkelt...

Back
Topp