Ja, min viser tegn til å være trøtt så tidlig, men selvfølgelig litt avhengig av hvordan dagen har vært, om han har sovet mye/lite på dagtid og om det har vært mange nye inntrykk. Så mellom kl 18:00 - 19:30 en gang tar han kvelden. Ikveld sovnet han 18:15 
Vi har nok vært heldige der, for han sier tydelig ifra at nok er nok og at han vil legge seg. Tar vi ham tidsnok er det ikke noe problem å legge ham våken i sengen, han finner roen fint selv og sovner etter en liten stund. Sitter bare i rommet til han sovner og gir ham smokken om han trenger den.
Legger vi ham litt for seint, så han blir overtrøtt (da hyler han til han nesten mister pusten) og trenger litt mer hjelp til å finne roen. Da er fanget mitt det eneste som funker (han ligger bare over beina mine og så har jeg en arm under hodet hans, nåde meg om jeg rører ham mer enn det og jeg må være helt stille, det eneste jeg sier er "nå er det natta, nå skal du få sove"
), og så tilbyr jeg smokk eller flaske (han får kun mme), da roer han seg med en av delene og sovner i fanget mitt, så flytter jeg ham over i hans seng når han har sovnet.
Men, dette funker for min, men alle babyer er jo forskjellige. Jeg føler at min kar er skikkelig sær som for det meste bare vil være i fred
Håper dere finner ut av det med deres og knekker koden til hva som hjelper henne til å sove bedre - så dagene blir lettere for både store og små
Sender en oppmuntrings klem!