Kveldsuggen...

JuniSpire

Glad i forumet
Jeg er såå uggen på kvelden...fryser...trøtt...småkvalm...

Har en tilsvarende runde kl 12ish på dagen...

Kan ikke huske jeg var sånn sist...flere?

Jeg fryser mye og er veldig trøtt. Kvalmen er litt opp og ned. Nå har jeg tappet meg et bad og skal nyte det varme vannet, så er det rett i seng :)

Fryser myye, og er egentlig uggen hele dagen:/ har igrunn vært uggen i flere dager nå, men har I det lengste håpet det er et eller annet magevirus som skal gli over. Strevsomt å være uvel og slapp når man har en liten å passe på:/

Uggen fra jeg åpner øynene til jeg sovner O.o har bestilt legetime nå, for dette funker ikke å kombinere med jobben min.

Huff.. ja.. er egentlig litt uggen nå jeg å... Tror det handler om mat.. men har ikke matlyst ... eller jo... men eneste jeg drømmer om er det som ikke er lov... og jeg tror egentlig det bare er fordi det ikke er lov jeg drømmer om det å...

Huff.. ja.. er egentlig litt uggen nå jeg å... Tror det handler om mat.. men har ikke matlyst ... eller jo... men eneste jeg drømmer om er det som ikke er lov... og jeg tror egentlig det bare er fordi det ikke er lov jeg drømmer om det å...
Åh? I forhold til hva som er anbefalt/ikke anbefalt?
Jeg føler jeg spiser hele tida, men ingenting hjelper helt fullt på kvalmen.. Skikkelig ubehagelig, for jeg blir skikkelig slått ut av kvalme :(

Jeg føler jeg spiser hele tida, men ingenting hjelper helt fullt på kvalmen.. Skikkelig ubehagelig, for jeg blir skikkelig slått ut av kvalme :(
Samme her :( verste som finnes er å være kvalm O.o

ja.. jeg har dårlig matlyst... og det eneste jeg har lyst på når jeg er på butikken er liksom ting som brie... spekemat... osv... selv ikke lørdagsmiddagen var mye fristende når kjøttet var gjennomstekt.. hehe... OG det sitter jo i hodet... som så mye annet... Nå har jeg overspist meg på kål... går det ann... jobber hjemme og satte på fårikål kjelen i sta... delte opp kjøtt i går.. og la på kålen og sånt nå... og elsker innerst på kålen... hehehe... men nå er jeg kål-kvalm :P haha... ikke greit dette...

ja.. jeg har dårlig matlyst... og det eneste jeg har lyst på når jeg er på butikken er liksom ting som brie... spekemat... osv... selv ikke lørdagsmiddagen var mye fristende når kjøttet var gjennomstekt.. hehe... OG det sitter jo i hodet... som så mye annet... Nå har jeg overspist meg på kål... går det ann... jobber hjemme og satte på fårikål kjelen i sta... delte opp kjøtt i går.. og la på kålen og sånt nå... og elsker innerst på kålen... hehehe... men nå er jeg kål-kvalm :P haha... ikke greit dette...
Haha, jeg føler virkelig med deg!! :p kål er jo egentlig fryktelig godt da! MMM, nå fikk jeg lyst på kål også! Æsj! :p
Fikk plutselig innfall om å kjøpe julemat i stad, det var det eneste som frista i butikken... Men orker jeg å lage? Niks twix! Kvalmen er noe herk altså! :p

Back
Topp