Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh? I forhold til hva som er anbefalt/ikke anbefalt?Huff.. ja.. er egentlig litt uggen nå jeg å... Tror det handler om mat.. men har ikke matlyst ... eller jo... men eneste jeg drømmer om er det som ikke er lov... og jeg tror egentlig det bare er fordi det ikke er lov jeg drømmer om det å...
Samme herÅh? I forhold til hva som er anbefalt/ikke anbefalt?
Jeg føler jeg spiser hele tida, men ingenting hjelper helt fullt på kvalmen.. Skikkelig ubehagelig, for jeg blir skikkelig slått ut av kvalme![]()
Åh? I forhold til hva som er anbefalt/ikke anbefalt?
Jeg føler jeg spiser hele tida, men ingenting hjelper helt fullt på kvalmen.. Skikkelig ubehagelig, for jeg blir skikkelig slått ut av kvalme![]()
Haha, jeg føler virkelig med deg!!ja.. jeg har dårlig matlyst... og det eneste jeg har lyst på når jeg er på butikken er liksom ting som brie... spekemat... osv... selv ikke lørdagsmiddagen var mye fristende når kjøttet var gjennomstekt.. hehe... OG det sitter jo i hodet... som så mye annet... Nå har jeg overspist meg på kål... går det ann... jobber hjemme og satte på fårikål kjelen i sta... delte opp kjøtt i går.. og la på kålen og sånt nå... og elsker innerst på kålen... hehehe... men nå er jeg kål-kvalmhaha... ikke greit dette...