Kveldstrøtte

KineLee

Forumet er livet
Julibarna2014
Blir deres barn/babyer det? Min på 15 mnd blir ikke det. Hørt om de som blir gretne, mer kosete eller roligere på kvelden. Her går det i latter og i 120 kmh frem til han lukker øynene. Bare eksperimentert meg frem til antall våkentimer han har etter duppen. Han sovnet veldig fort ( under 5 min). Men sover veldig urolig. Så lurer på om hab mangler noe :p

Min datter ble først trøtt i sommer. Da var hu 25 mnd gammel. Da gikk hu å la seg for en dupp og maste om å legge seg for natta. Der går selvfølgelig litt i perioder men hu har blitt mye mer kveldsttrøtt etter at hu fylte 2 år. Men det går ann å gi dem mat for å prøve. Hvis hu her er "gal" om kvelden så roer hu seg med en brødskive med leverpostei.

Det kommer etterhvert! ! :-P Mi begynte ikke sånn før ho runda 2 år :-P

Merker ikke noe til kveldstrøtthet her heller gitt, full fart så jeg må bare gjette når det er noen vits i å legge ham. 16 mnd.

Min datter ble først trøtt i sommer. Da var hu 25 mnd gammel. Da gikk hu å la seg for en dupp og maste om å legge seg for natta. Der går selvfølgelig litt i perioder men hu har blitt mye mer kveldsttrøtt etter at hu fylte 2 år. Men det går ann å gi dem mat for å prøve. Hvis hu her er "gal" om kvelden så roer hu seg med en brødskive med leverpostei.
Då får jeg vente å se :D spiser gjør han, masse :p

Merker ikke noe til kveldstrøtthet her heller gitt, full fart så jeg må bare gjette når det er noen vits i å legge ham. 16 mnd.
Ja. Vært en gjettelek her også. Men har kommet frem til ca 5 timer fra duppen nå som han hat en dupp. Men i går var han våken 6.5 time pga våknet tidlig fra duppen sin. Ikke en eneste surmine eller antydning til trøtthet. Men sovnet på tre sekunder da :p

Back
Topp