Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen ganger bader vi, andre ganger bare klut.
Ca 19.00 får han nest siste flaske (han er litt glupsk før sengetid så spiser to måltider i løpet av en time)Så vasker vi han, tar på pyjamas, prater litt men ser fort at han helst vil sove/spise så da får han siste flaske og sovner netsen mens han spiser. Bærer han da til rommet og på vei dit sier søstra god natt og faren god natt. Han våkner til da,legger han i seng og setter på spilledingsen hans som lyser og lager fine mønstre i taket..Klokken er da 20.00 senest. Noen ganger kan det komme en og annen klage rop, men ikke noe gråt. Etter ca halv time sjekker jeg om han har sovnet og det har han som regel.
Foreløpig våkner han til igjen ca 01.00 og andre gang rundt fem...står opp alt mellom 07.00 og halv ni. I dag sov han faktisk til halv ni.
Huff, her har vi ikke noe ordentlig rutine på døgnet. Her går hele døgnet i ett. Badinga skjer som regel på formiddagen. Hun har vært så sutrete den siste uka. En del vondt i magen, så her er mat, gråte, sove, gråte, skifte, gråte, mat etc etc hele døgnet. [&o] I natt sovna hun ikke før klokka 5. Da hadde hun vært våken siden klokka 20.00. [&:]
huuuf ikke kommet inn i noen rutine enda her....
i dag sovnet han ikke før kl 02 i vår seng... ikke fått han til å sove i sin egen seng i dag men i går hi hi fikk jeg han til å sove i baggen sin til slutt.... vasking og sånt skjer på dagtid som regel siden han pleier å være sutrette på kvelden... ellers setter jeg på han pysj og vasker med klut sånn i 21 tiden