Kveldsrypene

Sarah

Elsker forumet
Hei jenter som er våkne nå [;)] Hva driver dere med? Selv har jeg nettopp kjørt mannen ut og tenkte å være en snar tur innom for å sjekke "livet" her. Ser på tv2, har igrunn ikke helt fått med meg hva den filmen går ut på..

Sarah jeg tror du faktisk var helt alene i verden her i natt jeg, virker slik ut, he he.....

Jeg har hatt besøk så det har ikke vært noe BV på meg de siste dagene, men nå har gjestene fløyet sin veg igjen, og huset er tomt og ektemannnen har reist på jobb. Nå skal jeg slappe av etter å ha vært vertine i hele helgen, morsomt men også litt slitsomt med masse god mat. Har litt jeg skulle ha gjort i dag, men for se hva jeg orker da.

Hihi-- det ser sånn ut ja. Men, når jeg skrev det så var det flere inne, men kanskje de lå å sov alikevel.. hihi.. men, jeg la meg fort selv etterpå..
Høres kosleig ut med besøk, men som du sier er det litt godt å få huset fritt igjen. Sette seg ned og nyte stillheten? Jeg har vært super effektiv på morningen i dag, men ikke like flink nå ;) Ha en fortsatt fin søndag Twianne og alle dere andre her inne[:D]

Back
Topp