kveldsrutiner

muffinsdronningen

Glad i forumet
Når begynner dere å ta kvelden og hva er rutinene deres? (til babyen ;) )
 
Vi starter med grøt ca kl syv, så bader vi før det er litt pupp. I går sov hun ca kvart over åtte, og det er rekord, vanligvis blir klokka over ni før hun sovner...
 
hun legges ca.1900, men våkner etter maks 30min.. da er det pludring ny matrunde og bleieskift ny matrunde, kos i sengen så forhåpentlig vi natta kl.2100..  

 
Vi begynner leggingen i 19.00 tiden, men det varierer litt etter hvor trøtt hun er. Da blir det bading noen dager, andre dager bare bleieskift og opp i pysjen. Så går vi til soverommet og hun får mat i mørket. Så opp i sengen sin. Har som regel et par oppvåkninger der hun vil ha smokken sin, og så sover hun til neste mating
 
Her er det pupp og grøt ca 18.30 og er stort sett i seng og sover kl 19. Av og til må han ha litt trøstepupp for å klare å sovne...har ikke alltid like lyst til å legge seg, men har blitt mye enklere å legge etter at vi begynte med grøt, selv om det bare er snakk om et par skjeer!
 
Vi har ikke noe serlig rutine ennå,men han får mat alt fra 22-23 og da sover han til 07-08 neste morgen
 
Får mat ca klokken 19, så tar vi kveldstellet, og legger ham mellom 19.30 til 20.00. Legger han i sengen og sier god natt, han sovner etter 2-5minutter og sover til 08 (noen ganger lenger) neste morgen. Fantastisk :-) 
 


krisak skrev:
Får mat ca klokken 19, så tar vi kveldstellet, og legger ham mellom 19.30 til 20.00. Legger han i sengen og sier god natt, han sovner etter 2-5minutter og sover til 08 (noen ganger lenger) neste morgen. Fantastisk :-) 


det hørtes deilig ut!
 
Her sovner tutta med kveldspupp i senga vår rundt 1900, jeg legger henne over i hennes seng. Etter 30-60 min våkner hun og vil ha mer mat, etter litt mer mat sovner hun for kvelden. Da er det to-tre amminger i løpet av natta. Morgen rundt 8 pluss minus
 
Begynner å spise grøt rundt kl 18.00..kveldsstellet begynner rundt kl 18.30. Hun får pupp i senga vår og sovner som regel da, så da er det bare å legge hu over...kl 19.15 er hun som regel sovnet:) får mat igjen når jeg legger meg!:)
 
Spiser grøt ca ved 19-19.30 tida. og legger seg ca 20
Da sover ho til neste morgen kl 8
avogtil våkner ho rundt 5 og vill ha mat. og sovner igjen :)
 
Back
Topp