Kveldsrutine (samme som juni)

BIBBI3

Forumet er livet
Det er ikke lett å få til rutiner synes jeg!
Jeg pleier gi Ben mat ca hver fjerde time på dagtid og det siste kl 20-21 sånn ca. Så litt kos og et kveldsbad og da tar han kveld, og våkner kanskje ikke skikkelig før kl 03-05.
Men de siste dagene har han plutselig falt i søvn kl 18 og våkner ikke før over 22.. Og da fikk han mat sist ca kl 16-17...  Da blir alt feil for han er lys våken når vi skal legge oss og vil ikke sove. [:(]
Noen som har råd???
Kan jeg vekke ham og gi mat kl 20 og kveldsbad etterpå, eller blir det helt feil..? Har ikke turt å vekke ham for jeg trodde ikke man skal gjøre det....[&:]

Vi pleier å bade Trym for så å gi han mat og legge han kl 19 om kvelden. Av og til sovner han i fem - halv seks tiden, men da pleier jeg å vekke han igjen senest seks, slik at han skal få sove igjen til "vanlig" tid. Dette fungerer heilt greit hos oss jaffal....

Ikke lett dette..
Var ute og trilla i 15-tiden, men han sovna ikke før kl 16.. Sov veldig godt, men jeg vekte ham kl 1730 for da var det også gått fem timer siden mat.
Klarte å holde ham i gang til kl 1930, og laga til et bad han skulle få kose seg med. Men gjett hvem som furta og begynte å gråte oppi badekaret sitt..
Har ALDRI skjedd før. Han var stuuuptrøtt! Hev i ham noen ml mme, og fikk opp en skikkelig rap. La ham i senga si og der slokna han med èn gang!
Så nå kommer han til å sove så godt til over middnatt...igjen....[:(]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Vi pleier å bade Trym for så å gi han mat og legge han kl 19 om kvelden. Av og til sovner han i fem - halv seks tiden, men da pleier jeg å vekke han igjen senest seks, slik at han skal få some igjen til "vanlig" tid. Dette fungerer heilt greit hos oss jaffal....

Oj, så heldig dere er som får ham til å sove så lenge!!
Sover han mange dupper om dagen..og evt hvor lenge?[8|]

nei,det er ikke enkelt det er- synes ikke det jeg heller...vanskelig å få det til å bli akkurat likt hver dag.. jeg bruker som oftes å være klar til å legge han ca 20.30, og det går som oftest greit- han sovner etter en halv times tid (har akkurat sovnet nå), men det er så ulikt hvor lenge han sover[:-] noen ganger sover han til 6-8 dagen etter[:)], mens andre ganger våkner han ved midnatt og/eller rundt 3...[8|] ååå ikke vet jeg hva som gjør det[8|][8|] hadde vært veldig godt om dette hadde blitt litt stabilt[:)] 

Vi får trøste oss med at det blir vel etter hvert...  med tid og stunder...
Men ikke noe moro å høre søstera til sambo si at hennes eldste begynte å sove hele natta da hun først var to... GOSH![&:]

min lille har heldigvis sovet hele natta en del ganger, så jeg tror ikke det blir så ille jeg... går seg nok til[:)] håper det gjør det hos dere også[:)]

Gjett hva jeg gjør nå? Jo går og legger meg... Er stuptrøtt!!
I natt la jeg meg sent fordi nurket var litt furten og varm til nesten midnatt. Så våkna han kl 03 og jeg fikk lurt i ham smokken en ti-femten ganger frem til mat kl 0530. Sov fra 0630-0730, da var det OPP! Og ikke sovet noe som helst i dag.
Sambo er utenfor og jobber enda, så selskap på en fredags kveld har jeg ikke. Og nurket har sovet en time alt..

NATTA

ORIGINAL: Nummer1(-:

min lille har heldigvis sovet hele natta en del ganger, så jeg tror ikke det blir så ille jeg... går seg nok til[:)] håper det gjør det hos dere også[:)]

Takk, for krysse fingrene for i natt........ De fleste fred/lørd-nettene har vært bedre enn de andre.[;)]

natti[:)]

ORIGINAL: Irene30

ORIGINAL: Nummer1(-:

Takk, for krysse fingrene for i natt........ De fleste fred/lørd-nettene har vært bedre enn de andre.[;)]

ja, det er håp helt til det motsatte er bevist[:)]heldigvis.... lykke til[:)]

ORIGINAL: Irene30

Vi pleier å bade Trym for så å gi han mat og legge han kl 19 om kvelden. Av og til sovner han i fem - halv seks tiden, men da pleier jeg å vekke han igjen senest seks, slik at han skal få some igjen til "vanlig" tid. Dette fungerer heilt greit hos oss jaffal....

Oj, så heldig dere er som får ham til å sove så lenge!!
Sover han mange dupper om dagen..og evt hvor lenge?[8|]

Han sover vel ca 4 ganger om dagen, og da alt fra en halv time til to timer hver gang....

Vi pleier å bade Trym for så å gi han mat og legge han kl 19 om kvelden. Av og til sovner han i fem - halv seks tiden, men da pleier jeg å vekke han igjen senest seks, slik at han skal få sove igjen til "vanlig" tid. Dette fungerer heilt greit hos oss jaffal....

Akkurat sånn er det her å[:)]

Back
Topp