Kveldsmat..

Dina25

Glad i forumet
Gir dere det samme på kvelden som ellers på dagen?? Mener jeg mme eller amming altså[;)] Begynt med havrevelling,mye tjukkere konsistens og da skal man bli lengre mett.... Kevin er helt kjørt etter den flasken er tom,så sover han uten en lyd gjennom hele nattan[:D]

Gir grøt og mme! Litt pupp på toppen!

Kjøpte havregrøt i dag for han sover fortsatt ikke hele natta!!

Synes Oliver spiser og spiser hele dagen (brødskive til frokost, grøt til lunsj, middagsglass til middag og MME i mellom all måltidene) og jaggu spiser han to ganger om natten også [8|]

Er så typisk at jeg bare finner den vellinga i flytende posjonspakker,har også bare funnet den i sverige[&:] Finnes vel velling i norge også?!
Noen som vet hvor isåfall?

ORIGINAL: Dina25

Er så typisk at jeg bare finner den vellinga i flytende posjonspakker,har også bare funnet den i sverige[&:] Finnes vel velling i norge også?!
Noen som vet hvor isåfall?

Mener de skal ha fått velling i norge også nå.. mulig jeg tar feil.. Men velling er mye mer vanlig i sverige enn her.. I sverige har de mer av velling enn grøt i butikkene..

ORIGINAL: Lille Lu

Synes Oliver spiser og spiser hele dagen (brødskive til frokost, grøt til lunsj, middagsglass til middag og MME i mellom all måltidene) og jaggu spiser han to ganger om natten også [8|]

ooooooooooy[:D]

Emil får grøt og mme til kveldsmat[:)] Sover som regel til kl 6 og får mme igjen.

Sofie får grøt og mme til kvelds[:D] Får 400ml i løpet av natta også[&:]

Sander får en halv grøtporsjon (blanda på ca 50 ml vann) og pupp til kvelds, og spiser en gang i løpet av natta.. 

Hun får 120 ml med vann utblandet med grøt, og en time etter det ca får hun mme.
Varierer hvor mye hun drikker da, men max 150 ml. Hun vil aldri ha noe å drikke etter grøten.
Så får hun mme 1 gang i løpet av natta og da drikker hun også max 150 ml..

jeg lager også velling. 200 ml mme og 7 måleskjeer sinlac. blir akkurat passe.[:D][:D][:D]

Back
Topp