Kveldsmat

MTDC

Forumet er livet
VIP
Tre skiver nystekt brød med ost og et stort glass sjokolademelk<3 Namme! Spiser dere kvelds? Vi er egentlig skikkelig dårlig på det, spiser godter og sånt i stedet, men må begynne å skjerpe oss om jeg skal komme meg ned i vekt;-)

Er egentlig veldig dårlig på å spise kveldsmat, blir som regel småspising av andre ting her også... Men nå kjenner jeg at jeg faktisk er sulten.,, hmm, får prøve å lure lillemor, som sover i fanget, ned i vogga og håpe hun sover lenge nok til at jeg får smurt meg noen skiver :)

Er ganske flink på å spise kvelds! Har huset fylt med snop men det blir ikke spist! I dag ble det to skiver med brunost og en kopp kakao:)

Her ble det en yoghurt og en appelsin til kvelds i dag. Syns det er verre å huske frokosten. Mat smaker ikke noe godt på morgenen. :)

Helt enig med deg, Nøtteliten.. Jeg må spise lette ting om morgenen om jeg skal få ned noe.. Typ yoghurt med havregryn, cottage cheese, frokostblanding eller liknende..

Kjempespent på om jeg husker å spise i morgen, første dagen i jobb for mannen:-P

Helt enig med deg, Nøtteliten.. Jeg må spise lette ting om morgenen om jeg skal få ned noe.. Typ yoghurt med havregryn, cottage cheese, frokostblanding eller liknende..

Kjempespent på om jeg husker å spise i morgen, første dagen i jobb for mannen:-P
Her går det i musli med friske bær om dagen. Det smaker faktisk godt selv på morgenen. :)

Ja her må ein lage kvels 2 ganger. 1 gang til dei minste som legger seg i syv hal åtte tiden,og så i hal ni tiden for oss Stooore. Då koser me oss og tar opp store og små problemer og planlegger neste dag.

Ja her må ein lage kvels 2 ganger. 1 gang til dei minste som legger seg i syv hal åtte tiden,og så i hal ni tiden for oss Stooore. Då koser me oss og tar opp store og små problemer og planlegger neste dag.
Hørtes koselig ut :)

Så flinke dere er:-)

Back
Topp