Kveldsmaser

Catski

Forumet er livet
Jeg har fått meg en skikkelig kveldsmaser.
Nesten ingenting som er bra nok. Gråter ved puppen, armene og nesten uansett hva vi gjør. Virker ikke helt som det er luft heller, bare veldig sulten og veldig trøtt.
Driver å bysser han helt til han sovner, men våkner og gråter i det vi har lagt han ned i vogga. Denne tiden er verst fra ca 19-21.
Stakkar lille gullet, blir helt sliten av all gråtingen.
Flere som opplever det samme?

Hadde d akkurat på samme måte.. så nu har æ begynt å gi ho ei flaske me mme eller soyamelk på kvelden når ho blir sånn...
Ho blir helt roli da, skrik ikke eller no. Så trur rett å alett at æ har for lite melk på kveldan.. funka bare fint nu [:D]

Har akkurat det samme her.. eller, han skriker ikke, men stresser mer og kommer med små kort utbrudd... kanskje det er lurt å prøve det du gjør, Elenia - å gi litt tillegg om kvelden...? Nå har vi gått lang tur, så han sover godt enda heldigvis [:)]

Det er vanlig og ha lite melk på kvelden og de fleste kan få det, men den melken er som regel kraftigere enn den du har på dagen, så den skal jo egentlig mette, men er ikke alltid den gjør det.. Det var i alle fall det svaret jeg fikk av helsesøster..

ikke morsomt med en kveldsmaser, er slitsomt, snuppa mi var sann helt til vi begynnte med mme. Lykke til og håper babyen din roer seg etterhvert.

ORIGINAL: Catski

Jeg har fått meg en skikkelig kveldsmaser.
Nesten ingenting som er bra nok. Gråter ved puppen, armene og nesten uansett hva vi gjør. Virker ikke helt som det er luft heller, bare veldig sulten og veldig trøtt.
Driver å bysser han helt til han sovner, men våkner og gråter i det vi har lagt han ned i vogga. Denne tiden er verst fra ca 19-21.
Stakkar lille gullet, blir helt sliten av all gråtingen.
Flere som opplever det samme?

jøss det er jo som  å høre mitt barn, på akkurat samme tid på kvelden, jeg vet ikke hva det er..noen?

Vi har sånn masetid på kvelden vi også, og det er i allefall ikke maten det står på, for det vil hun IKKE ha! [:D] Men plutselig, etter en god stund, så vil hun ha likevel, og etterpå er det natta. [:)]

Back
Topp