Kveldskvalme

Har vært mye kvalm til nå, men har nettopp kastet opp tre ganger... Sikkert fordi jeg er så sulten, men hver gang jeg har forsøkt å røre på meg har jeg kastet opp igjen! Mannen er borte, og jeg sitter alene på badegulvet og gråter... :( vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre!
Huff, det viktigste er å få i seg drikke! Helst noen med næring i, altså ikke bare vann.. Farris kanskje?

Mest kvalm på ettermiddag og kveld. Morgenen er vel det tidspunktet jeg mest sjelden er kvalm..

7+5, har blitt kvalm de siste dagene:( mest på kveld og morgen. Så jeg har begynt å ta med meg mat i sengen så jeg spiser helt til jeg sovner og med en gang jeg våkner :p mat hjelper!

Jeg må spise kveldsmat like før jeg legger meg ellers er det kvalme og brekninger til jeg sovner og kan våkne av kvalme ila. Natten. Usjj

Jeg er 7+4 i dag og har begynt å kje ne litt kvalme. Aldri voldsomt, men litt gjennom hele dagen. Foreløbig er det ikke verre enn at jeg demper det med litt mat/drikke :-)

Jeg er sinnsykt kvalm fra ettermiddagen og til morgenen etter, altså hele kvelden og igjennom natta :depressed:
Gikk og var smørblid for at jeg ikke var kvalm i det hele tatt, men i slutten av uke 5 var det slutt :rolleyes:
Jeg er mer kvalm nå enn i de andre svangerskapene, det hadde jeg "ikke ventet" :shy::p:happy: Lukter absolutt alt, og blir dobbelt så kvalm av bare det :wideyed:

Jeg er bare 5+3 og jeg har fått det så smått.... Mest brekninger og er mest kvalm tidlig på morgenen og på kvelden

Jeg er mest kvalm på ettermiddag/kveld. Kommer i bølger og er verre enkelte dager..Er kun kvalm på morgenen dersom jeg må stå opp veldig tidlig og har fått lite søvn (men det var jeg før jeg ble gravid også)

Ja,har hatt da eit par kvelda no.. Eg blir heilt ødelagt av da! Veit jo ikkje kor eg ska gjer av meg når da slår te.. :o Vatn me sengo har vertfall blitt fast no! Håpa eg slepp meir utøve.. :p

Jeg har kvelds-og nattekvalme. Har hatt det siden positiv test egentlig. Er 7+4 nå, og begynner å roe seg. Har blitt erstattet av kvelds-og nattkynnnere:wtf:

Har også kveldskvalme :/ kommer gjerne rundt middagstider og varer til jeg legger meg... Det rare er at jeg kjenner det best når bi er ute og lufter hunden. Da brekker jeg meg hele tiden og har begynt å ha tyggis i munnen for å ikke brekke meg :/

Back
Topp