Kveldskvalme

Jeg er store-deler-av-dagen-kvalm:P Verst morgen og kveld. Tror det meste innenfor kvalme er normalt.

Jeg er kvalm frem til 1-2 tiden, kanskje igjen rundt middags, og varierende på kveldstid. Hvis jeg sliter med å sove kjenner jeg at jeg har det på natten og :(

Jeeepp.. jeg får kveldskvalme! Her om dagen ble det så ille at jeg måtte gå meg en tur.. det hjalp ikke på at gubben lagde seg brødskive med peanøttsmør på!:-P

Jeg er veldig lite kvalm - takk og lov, men kjenner det litt på morgenen og litt på kvelden/ettermiddagen. Det kommer i bølger , men gir seg heldigvis ganske fort.

Hele dagen kvalme her....

6+5=kvalm fra morgen til kveld. Verst om morgen og kveld! Det som hjelper for meg: tørre kjeks på nattbordet, spis på natta og med en gang jeg våkner på morgen! + boblevann! Puh, kjipe greper denne kvalmen!!

Er ikke kvalm i det hele tatt enda (bank i bordet)

Jeg har både litt morgenkvalme og kveldskvalme. Synes fryktelig synd på de som er kvalme døgnet rundt!

Hvor langt er du på vei?:)
6 uker i dag :) tredje svangerskap og har fått hyperemesis i uke 8 begge gangene, så håper jeg slipper unna nå :p Håper på gutt! Kanskje jeg blir mindre dårlig da jeg har 2 jenter :p

Har hatt morgen- og kveldskvalme i noen dager, er bare 4+1 :eek: fikk brekninger da jeg luftet hunden i morges langs veien :wtf: tenkte kanskje om jeg faktisk er syk siden det er så mange på jobb som er dårlige for tiden, eller om det er graviditeten :p

Har vært mye kvalm til nå, men har nettopp kastet opp tre ganger... Sikkert fordi jeg er så sulten, men hver gang jeg har forsøkt å røre på meg har jeg kastet opp igjen! Mannen er borte, og jeg sitter alene på badegulvet og gråter... :( vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre!

Back
Topp