Kveldskvalme

Svirre82

Glad i forumet
hva er greia med det? Blir kvalm hver kveld.. Føler meg fin på dagen, men på kvelden sniker kvalmen seg sakte innpå :wideyed:

Uff så trasig, jeg er omvendt, kvalm på dagen og fin på kvelden.. Har hørt at ingefærtabletter skal hjelp, noen med erfaring?

Uff så trasig, jeg er omvendt, kvalm på dagen og fin på kvelden.. Har hørt at ingefærtabletter skal hjelp, noen med erfaring?
Sikkert ikke bedre å ha det tidlig på dagen heller... Blæh

Jeg starta med kveldskvalme jeg også, så gikk det over til heldagskvalme etter noen dager.. :o

Jeg ble mer og mer kvalm utover dagen, verst på kvelden. Jeg tok ingefær kapsler og drakk kokt vann med sitronsaft, fersk ingefær og honning.
Begge deler hjalp meg hvertfall, bare kvalm i ny og ne nå =)

Jeg er kvalm hele tiden! Utenom når jeg spiser? Det er ikke så ofte da! Hahaha

Jeg er også heldagskvalm, er jeg så heldig at jeg opplever at jeg ikke er kvalm blir jeg bekymret for SA så klarer ikke "nyte" den lille tida jeg ikke er kvalm.

Kvalmen sniker seg innpå meg også.. Værre i løpet av dagen og i kveld har jeg spydd.. Men men. Tenker i alle fall at det er et symptom og at det er liv nedi der. Så foreløpig overlever jeg. Gi meg en liten uke til, så får nok kanskje pipen en annen lyd ;p

Heldagskvalme her også men absolutt verst på kvelden. Da spyr jeg og greier.

Jeg spyr heldigvis ikke, kun likbleik i trynet innimellom og forbanna kvalm og svimmel. Men for all del, skal ikke klage. Jeg er heldig som er gravid!!

Heldagskvalme her. Har ligget strak ut på sofaen den siste uken. Begynner å bli slitsomt. Og kan også skrive under på den svimmelheta!

Er mest kvalm/uggen når jeg akkurat har våknet. Varer heldigvis ikke så lenge. :)

Kan være at du er kvalm på slutten av dagen fordi du er sliten og kroppen trenger hvile og søvn. :)
Jeg blir ekstra kvalm når jeg er sliten i hvert fall.

Jeg var visst litt for rask med å si kveldskvalme........ Fysj, er kvalm nå på morgenen også :eek:

Back
Topp