Kveldskvalme

Nektarina

Blir kjent med forumet
Åarrrgghh... holder på å bli sprø av kveldskvalmen. Er ganske ok form om morran og fram til rundt klokken 15, men etter det er det som å være skikkelig sjøsyk. Greier knapt spise noe som helst etter kl 15. Er det flere som har verst kvalme om kvelden?

Åarrrgghh... holder på å bli sprø av kveldskvalmen. Er ganske ok form om morran og fram til rundt klokken 15, men etter det er det som å være skikkelig sjøsyk. Greier knapt spise noe som helst etter kl 15. Er det flere som har verst kvalme om kvelden?

Jeg har det de dagene jeg ikke har vært flink nok til å spise i løpet av dagen. Prøver å spise lite og ofte i løpet av dagen og da hjelper det på kvelden. Pink Lady epler og bringebær er blitt et absolutt must i vårt kjøleskap.

Jepp :( har "heldigvis" ikke mista matlysta, så jeg greier å holde det i sjakk hvis jeg spiser nok. Merker at vekta går litt for fort oppover nå som jeg spiser så enormt mye på kveldstid.. Håper det gir seg snart

"Godt" å høre det ikke bare er meg. Alle jeg kjenner har liksom vært verst om formiddagen.

Pink Lady epler går det i her også, Alagopus :-)

Og greier av og til å spise feks pizza og slikt. Smeltet ost er ikke så ille som mye annet for tiden :-)
Det jeg overhodet ikke greier å spise hverken dag eller kveld nå er brødskiver rett og slett. Det byr meg helt imot..

Varierer, men pleier å ha en topp i løpet av dagen.

Hele dagen! Merker jeg blir bedre om jeg spiser, så føler jeg spiser hele tiden ;p

Jeg har det verst på ettermiddagen og kvelden også..

Ja:-( er verst fra 5 tiden å utover.. Er et mareritt å legge seg om kvelden for da står det på som verst:-(

Jepp. Litt uggen om morgenen før jeg får i meg mat, men fra ettermiddagen og utover går jeg bare og gulper..

Morgenkvalme du lissom!

Heilt greit på dagen til eg kjem heim frå jobb, då er eg heilt "stappa", oppblåst, uggen, har ikkje lyst til å gjere noko som helst... Heldigvis ikkje kvalm, meir ein sånn følelse av å ha spist alt for masse? Og det har eg ikkje, for matlysta er ikkje stor..

Sånn ifrå lunsjtider til nattatid. Skikkelig slitsomt på jobb. Livredd for å kasta opp i kassa :)

Rakk å ligge i senga i fem minutter før jeg måtte opp å kaste opp igjen. Kryper til korset å tar en hjemmedag i morgen mens jeg venter på legetime. Trodde jeg skulle være heldig denne gangen, men ser ut som at hyperemesis runde tre er rundt hjørnet:( Alikevell er kvalme og oppkast velkommen så lenge dette går bra:)

Back
Topp