Kveldskvalme

Mammamalene

Blir kjent med forumet
Hei.

Er det noen her som er plaget med kveldskvalmen ? Jeg er nå ca 5 uker på vei. Sliter med kvalme på kvelden. Om morningen og alt går det som regel greit. Men den blir værre om jeg i tillegg spiser meg mett til hvert måltid. Brekningene strømmer på. utrolig slitsomt, spesielt når man jobber inne på en laksefabrikk og har null sjangs til å løpe til doet om du måtte kaste opp.

I mitt forrige svangerskap var jeg plaget med kvalme og brekninger fra uke 6 til uke 16, men da hele tiden. Nå er ikke kvalmen der hele tiden, men hvem vet, den kan jo komme:P

Er helt ny her inne. Prøver lære meg med siden. Om noen ønsker å følge meg og bli bedre kjent, blogger jeg inne på www.mmf89.blogg.no.. Graviditeten var planlagt. Nå gleder vi oss til å bli to barns foreldre:)

Morgenkvalme, midt-på-dagen-kvalme, kveldskvalme... You name it, I got it :P

Jeg er skikkelig ille på kveldene. og det er jeg drittlei nå så håper det går over snart.:p klarer ikke fungere i det hele tatt, ligger bare på sofaen å spiser isbiter.. så du er ikke aleine!:p

heldigvis så slide isje eg så møje me kvalmen om kvelden, e egentlig litt meire om morgen, og litt av og te på dagen, mn isje noge brekninger, bare små dårlige:D ssåå e ganske så fornøyde me det egentlig :D

Sniiiker fra august13 :p jeg hadde en skkikelig kveldskvalme fra uke 8 til 20 og det eneste som hjalp da var å spise ofte og lite :) lykke til!

Morgenkvalme, midt-på-dagen-kvalme, kveldskvalme... You name it, I got it :p

Har og meldt meg inn i denne "klubben" heilt ufrivillig. Blæh! Men det går greit enn så lenge!! Tips mot kvalme tas i mot med stor takk!!
Syns forøvrig ein kopp med god te lindrer litt av kvalmen på kvelden :) Og jordbær funker og!

Back
Topp