kveldskvalm!!

Metz

Flørter med forumet
Flere her som er kvalm på kvelden og ikke morgenen?? Er som om når jeg blir trøtt og sliten så kommer kvalmen. i natt våknet jeg to ganger av at jeg brakk meg. var en ekstremt slitsom dag i går, med en liten gutt som ikke var i formnog begynte dagen aaaalt for tidlig.. ;-)

Her er jeg kvalm hele tiden, men gjerne ille kveldstid. Da brekker jeg meg masse. Slitsomt, men skal holde det ut.. Puuuh! God bedring!

Jeg er kvalm på morgen og kveld jeg da. Går bra midt på dagen. Må ha mat nå for jeg har brekt meg nettopp!

Hos meg begynner kvalmen midt på dagen og blir mer og mer ille utover ettermiddag og kveld. Kaster ikke opp, en brekker meg... Jeg har også tro på at kvalmen henger sammen med om jeg er trøtt og sliten. Nå har jeg vært sykemeldt i ei uke og de dagene jeg har klart å slappe av har jeg vært mindre kvalm. 

Er stort sett kvalm hele tiden, men blir verre når jeg er sliten og da kaster jeg opp mye! Spis lite og ofte, det hjelper litt! God bedring!

I begynnelsen av svangerskapet hadde jeg kvalmen kun på natta, etter hvert flytta den seg til morgen og formiddag, mens nå de siste par ukene har kvalmen gått over til brekningsfornemmelser. Blir værre når jeg ikke er skikkelig uthvilt, så søvn er god "medisin" for meg. I tillegg spiser jeg flere små måltider om dagen nå for å ikke gå å føle på denne brekningsfornemmelsen Lyst knekkebrød med bringebærsyltetøy funker som fjell, men aller beste er litt salt potetgull og cola. Føler ikke jeg kan sitte og spise potetgull hver dag, men når det står på som verst er det ikke annet jeg heller vil ha! Prøvde meg på brødskive i går, og den kom i retur når jeg skulle ta vitaminene mine... 

Mye kvalm på kvelden jeg også.. Det henger ofte sammen med lite matinntak, så prøver så godt jeg kan å spise noe før jeg legger meg.. Men jeg blir også kvalm etter at jeg har spist, så det er ikke lett å balansere dette akkurat.. :/ Men det som funker for meg for å dempe kvalmen litt er å drikke iskaldt vann, så jeg har alltid med meg ett glass vann på rommet :) 

På morgenen bli jeg kvalm om jeg ikke spiser.. Ikke kasta opp noe (bank i bordet) frem til nå, utenom to ganger da jeg var nødt til å stå opp tidlig og pusset tennene.. brekker meg når jeg får tannkrem langt bak på tunga =/ å da brekker jeg meg til jeg kaster opp :( Så dette håper jeg ikke blir noe som kommer til å skje når jeg begynner i jobb igjen og MÅ opp tidlig.. da sliter jeg, for har jo ganske lite å kaste opp om morgen (idag pussa jeg før jeg spiste for å se om det gikk bedre, men neida) 

Kvalmen min er her hele tiden.
Men bruker bare å kaste opp på dagtid.

stort sett morgen og kveld og fin på dagen, spyr ikke, bare brekninger.

Kvalm hele dagen, men ingen brekkninger eller oppkast så skal vist ikke klage

Jeg var kveldskvalm da jeg gikk gravid med Even, den kom ontrent på klokka hver dag. ca klokken 16. Men da hjalp det med å ta ingeførtabletter.

Denne gangen har jeg også vært kveldskvalm, men ingefær har ikke virket. NÅ har kvalmen gitt seg, eller på en måte. Så lenge jeg holder meg i ro. Men straks jeg begynner å bruke kroppen som f.eks rydde og vaske huset kommer kvalmen + svimmelhet. Slikt hadde jeg det ikke med første mann og det er helt pyton!

Har så mye mere andre ting denne gangen som jeg ikke hadde sist

Back
Topp