Kveldskosen

Apeloffen

Forumet er livet
Skal gå på kjøkkenet nå å fikse meg litt kveldskos.. nemlig ett par skiver med fersk leverpostei og majones.. Har sånn dilla på det[8D][:D] Og til dessert skal jeg ha meg ett saftig stykke kake. Bare MÅTTE på butikken tidligere ikveld for å kjøpe kake..[8|][:D][:D]

hørtes godt ut...kos deg masse, her kommer bare all mat opp igjen så orker ikkje prøve..[&:]

Hørtes godt ut :)
Her har vi drukket litt kaffe og spist vannbakkelse, rett fra ovnen, så den var varm enda [8D]
Og gutta fikk marsipankaker, sånne småkaker man får kjøpt på rema. Svogern min er her og spiller tv-spill sammen med sambo. Dem har fått helt dilla [:D].

Kveldskosen min er knekkebrød med ost og skineke og MASSE AGURK; TOMAT OG PAPRIKA! Har nettopp drukket 1.5liters flaske med farris bris ([&:][8|][:D]) var så tørst så jeg tvang sambo bort på butikken for å kjøpe det, gikk ned på noen minutter så jeg er sååå full i magen at jeg må vente litt til før jeg trøkker i meg knekkisene. [:D][:D]

Kveldskosen her er Pepsi Max, druer og Delivio chips! Nam nam

ORIGINAL: Dama

Hørtes godt ut :)
Her har vi drukket litt kaffe og spist vannbakkelse, rett fra ovnen, så den var varm enda [8D]
Og gutta fikk marsipankaker, sånne småkaker man får kjøpt på rema. Svogern min er her og spiller tv-spill sammen med sambo. Dem har fått helt dilla [:D].

ååh, det er jo så godt!! Det pleier vi å få servert når vi er på besøk hos mormor![:D]

Back
Topp