Kveldsbad

BIBBI3

Forumet er livet
Hvilken effekt har kveldsbad for gullet deres?

Her har jeg en som prøver ivrig å svømme i karet... svinger seg fra side til side i vannet og når han kommer opp er han lyyyyyyyyyyys våken.
Ligger med vidåpne øyne lenge og bare sutter på smokken sin. Vil også gjerne ha mer mat.[:)]

Heisan.. ser du er fra Molde og bor i Tønsberg? Morsomt... har selv bodd 2 år i Molde, så 2 i Tønsberg og tilbake til Molde igjen 4 nye år.[:D]

ORIGINAL: Irene30

Hvilken effekt har kveldsbad for gullet deres?

Her har jeg en som prøver ivrig å svømme i karet... svinger seg fra side til side i vannet og når han kommer opp er han lyyyyyyyyyyys våken.
Ligger med vidåpne øyne lenge og bare sutter på smokken sin. Vil også gjerne ha mer mat.[:)]

jo først lys våken, men etter kos og pupp, så sovner a som en sten!!![:D]

Her har vi også begynt med bad også mat før kvelden....om det er badet som gjør at han sovner da vet jeg ikke.
Men etter 2-3 timer er han våken uansett til ny pupperunde[:)]

Litt til og fra, i går var det ramaskrik da hun ble bada! vrææææææl, det var ikke gøy i det hele tatt nei... men roa seg da hun ble inntulla i håndkle. Måtte ligge på pappas bryst en laaang stund før hun sovna etter mating.
Andre ganger har det gått greiere å bade henne, kommer vel egentlig an på humøret hennes :) :/ :(

Adrian liker godt å bade, sovner godt etter bading og amming om kvelden. Våkner igjen etter to-tre timer uansett da.

bader ikke hver dag vi...
bare 2-3 ganger i uka...

Her også... Holder i massevis det.[:)]

Back
Topp