Kvelds kvalme

frydefull83

Forelsket i forumet
Noen som er friske og fine om morgen, men formen synker utover Efta/kvelden?

Jeg har egentlig ikke hatt antydning til kvalme om morgen, men siste dagene har det kommet snikende utover kvelden.
 
Svangerskapskvalme, ironisk nok kalt morgenkvalme, men eksisterer morgen, middag kveld og natt. Min kommer og går gjennom det meste av døgnet, men er ikke veldig ille da.
 
Jeg blir ofte kvalm utover ettermiddag og kveld. Spesielt hvis det er lenge siden siste måltid:) er også veldig trøtt og sliten på kvelden, vil helst bare ligge på sofaen.
 
Jepp, i mitt første sv.skap ble jeg noenganger kvalm om kvelden, spesielt når det gikk lang tid mellom måltid..
 
I dag skyldes dog min kvalme mest at jeg hadde lyst poå noe saltmat (potetgull) men i hus hadde vi bare... sjokolade.

Pops er gode altså. Men man kan bli litt kvalm av det. Og poenget med saltmat er jo egentlig at det forebygger nettopp kvalme....
 
Jeg starter dagen helt fint, men blir mer og mer kvalm utover kvelden. Er kvalm hele dagen på jobb også, men det kjennes bare ut som en lett bilsyke ;) Utrolig ubehagelig utover ettermiddagen/kvelden.
 
Min bestevenn gjennom hele den kvalme dagen!! :) koffeinfri <3 ImageUploadedByBV Forum1431409687.307531.jpg
 
Jeg er kvalm gjennom hele dagen. Syns det begynte tidlig denne gangen, men får vell bare ta det som et godt tegn :)
 
Back
Topp