Kvelds kvalm/ spyr

Fotballmamma

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er det fler som er dårligere på kvelden?? Jeg spyr som en gris etter kl 18 ich så å si hver kveld. Blir snart gal, er kvalm hele dagen !

Termin 13 januar❤️❤️

ikke dårlig..men ville bare si god bedring! Kan ikke være greit å være så dårlig :(

Forrige gang var jeg kvalm 24 timer i døgnet og om jeg kastet opp skjedde det alltid i forbindelse med tannpuss på kvelden. Alltid værst på kvelden. Den gang spiste jeg gravidpiller fra den gule boksen fra apoteket og jeg fikk jente.
Denne gangen spiser jeg ikke de pillene fordi jeg har fått høre at dem kan gjøre meg kvalm, jeg er ikke like kvalm som sist, men spyr fortsatt kun på kvelden. Ser det i sammenheng med hvis jeg spiser på kvelden og at jeg er veldig sliten og har holdt på mye den dagen. Kanskje det blir gutt nå? Sies at man kan ha det anderledes med forskjellig kjønn...

❤Jente Juli 2013
Termin 2. januar 2015❤

Har vært jevnt kvalm hele dagen siden uke 6, men nå så kjenner jeg at sjansen for å kaste opp er faktisk størst på kvelden ja .. Denne uka det er blitt litt sånn :/

<3 venter en vinterbebi <3

Jeg har hyperemesis og er helt klart værst på kvelden :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det fler som er dårligere på kvelden?? Jeg spyr som en gris etter kl 18 ich så å si hver kveld. Blir snart gal, er kvalm hele dagen !

Termin 13 januar❤️❤️
Stakkars :( Jeg har bare kastet opp en gang hittil, forrige kastet jeg ikke opp en eneste gang og var heller ikke særlig kvalm, men jeg sliter veldig med morgenkvalme og sur munn, og det føles som om det er like før liksom,.. Har du prøvd farris og eplejuice blandet halvt om halvt? Det kan kanskje dempe kvalmen, som kanskje demper spyingen, lykke til <3

Av erfaring er ikke farris eller juice særlig godt å kaste opp:( men skal det funke på kvalme??

<3 venter en vinterbebi <3

Er også veldig dårlig på kveldene,vil bare legge meg å sove når det er på det verste:angry

Mitt forrige svangerskap var jeg skikkelig dårlig på ettermiddagen/kvelden. Begynte å spy når jeg kom inn døra fra jobb, og hang over doskåla til det var leggetid :p

Her er det kunn på mårran. Men har funnet veldig god rutine.beregner god tid på mårran før jobb og barnehage . Setter ungene forann tv'en og gir de frokost.og etter dette springer jeg rett på do og spyr..spiser etter dette to Marie kjeks. Og smører meg to knekkebrød med skinkeost ( er det eneste jeg får i meg når jeg er kvalm) bruker kjempe lang tid på å ete dette. Og etter jeg har fått i meg litt mat hjelper det alltid..men venter bare på at kvalmen skal komme for orntlig snart og vare hele dagen..dette gjorde det de forrige svangerskapa..

Termin 13 januar❤️❤️
Jeg blir kvalm om kvelden men spyr ikke. Heldigvis plages ikke jeg mye med kvalme. Har du forsøkt reisesyke-armbånd?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Back
Topp