Kvelds kos

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva skal dere kose dere med i kveld?

Samboer skal lage nachos til oss med salat,rømme,salsa og kvitløks dressing/dipp. Så har jeg hanldet inn boks cola,stratos å super chips [:D]

neida jeg vet ikke enda,vi skal  ut å handle etterpå,men trur jeg kanskje hermer etter hva dere skal ha[8D]

ORIGINAL: .::Tiiine::.

Hva skal dere kose dere med i kveld?

Samboer skal lage nachos til oss med salat,rømme,salsa og kvitløks dressing/dipp. Så har jeg hanldet inn boks cola,stratos å super chips [:D]

Mmm, det hørtes godt ut[:D] Vi skal ha hot wings, mmmm og pommes frites, og seff cola! Skal på jobb klokken 22.00 så blir en tidlig kveld ja

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Eg har vanviiihihihihiiiittig lyst på ein saftige biff me pommes frites å bernaise!

Men må vel sjå ka da blir te.. Sambo "lika ikkje biff"..[:@][:'(][8D]

Vi skal ha biffsnadder med,salat sopp,løk,pommfri å bernaise i morgen... Kanskje det funker med biffsnadder? Litt annen konsistens på den:)

Her blir det Loaded Potatoes![:)] Nam!
Er krydrede båtpoteter som gratineres i ovnen med purre, bacon og ost og så serveres det med rømme og salsa.. Merker at jeg gleder meg litt nå![;)]

Skal også ha nachos =)
Så skal jeg kose meg med porøs melkesjokolade, gulrøtter og dip =)

Mannen har fått french fries og kinderegg, mens junior har fått pops =)

I kveld blir det taco. Samboeren min har bursdag i dag,så han fikk bestemme.
Gleder meg kjempe mye....

Men nachos skal vi ha når jeg får bestemme.
Elsker tex mex mat!

God helg jenter[:D]

Vi har spist chicken tandori![:)] *naam*
Åsså har vi handla inn litt forskjellig godis! Og selvfølgelig pepsi max & cola! Er det helg, så er det helg[8D]

Back
Topp