Kvelds kos

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva skal dere kose dere med i kveld?

Vi skal ha nachos,salat,rømme å salsa til... Så har jeg handlet inn smågodt,smach å brus [:D]

Vi skal ha hjemmelaga pizza... den står i ovnen nå [:D]

Vi skal i 50 årslag så vi skal kose oss med koldtbord, brus og kaker [:D]

Vi skal ha tapes og smågidt og masse kos med film :)

vet ikke, klarer ikke å svelge noe[&:]
skal spise is vertfall å se om det blir bedre.
har sinnsykt lyst på noe spicy[8D]

Her har jeg kjøpt hagen daaz med belgisk sjokolade og cookies and cream, så det blir det etter Sarah har lagt seg, hun har fått brus i dag  da.Slik  at det ikke blir helt urettferdig [8D]

Biffstrimler med steikt paprika, løk, kvitløk, mais og jalapenos. Fløytegratinerte poter og peparsaus.

Hjemmelaga fløtegratinerte poteter,svinefile stekt i folie samme løk og sopp og litt paprika og peppersaus ved siden av[:D][:D]

kose og kose. blir vel å spise en mr lee med kylling smak mens jeg griner over oppgaven min her .. [X(]

[:(]

Her blir det hjemmelaget pizza[:)]

Foccasiabrød med kyllingfilet, bacon, salat og aiioli.[:D]

Skal til en venninne å spise nachos [:)]

vi skal ha kylling filet m gratinerte poteter og brokkoli.. og masse goodis.. nam nam

Vi våger oss på enchiladas, selv om jeg garantert får halsbrann av det. Har en helt egen boks med mager kesam som jeg skal drukte maten i, og iskrem til senere. [8D]

Har spist middag allerede, men det blir vel litt smågodt og sjokolade og cola tenker jeg[:D]

her blir det taco og brus til kveldsmat før jeg og kjæresten skal kose oss med snop, chips og film[:)]
Gleeder meg[:)]

skal lage hjemmelaget pizza nå...

svinesteik,grønnsaker,potet,brun saus:) NAAAMMM

vi har spist, kylling,pommes,brokkoli, smågodteriet skriiiiker etter meg fra skapet..................

Back
Topp