Kvelds-kos i kveld da?

helen79

Forumet er livet
Her blir det litt avhvert, Albert og Jamie skal ha pølse og pomfri. Oliver skal ha risengrynsgrøt (han elsker det) mannen skal ha tikka massala, og skal ha biff å ris [8D]

Jada, sånn kan det gå når alle vil ha forskjellig, hehe. Men er sjelden vi har det sånn [:D]

Vi skal ha biff, med fløtegratinerte poteter, soppstuing og brokkoli.
Så får vi besøk nå, og da skalvi ha vafler [:D]

Oioioii, glad ikke jeg skal kokkelere alt det![8D]

Jeg er aleine med jentene, og vi har akkurat spist pannekaker.
Når de er i seng, er det hekling og godteri[:D]

Meg og snuppeline skal ha taco i kveld.. og så blir det gotteri til barnas supershow..
frister egentlig med is, non stop, peanøtter og saus, men vet ikke om jeg gidder å reise i butikken idag[8D]

ORIGINAL: smash

Oioioii, glad ikke jeg skal kokkelere alt det![8D]

Jeg er aleine med jentene, og vi har akkurat spist pannekaker.
Når de er i seng, er det hekling og godteri[:D]

Kan være sikker på at mannen skal få lage sitt sjøl, hehe [:D]

Her blir det wok ikveld [:)]

Tapas med jentene[:D][:D][:D] gleder seg

Jeg har laga bønnesalat og skal ha med spekeskinke. Spent på hva annet godt vi får.

Her blir det loff og reker[:D]

Her blir huset fullt av spilleglade menn, så blir pizza for alle penga[8D]

Vi skal ha grønnsaker, dip, papadums og friterte reker når gubben kommer hjem fra jobb.

Hat lyst på stekt ris eller wok i kveld og så godis og en kald en til en film eller bok[:)][:)]

ORIGINAL: Moonstar

Vi skal ha hjemmelaget pizza når lillemor er i seng. Har egentlig veldig lyst på is med nonstop, peanøtter og french fries, men butikken er stengt alt. [8|]
Hurra for å bo på bygda! [8D]

Å, den er kjip [&:][:-]

chrispy chicken..! [:)]

skal ha vin-kosekveld med ei venninde! [:)]

pasta med svinekjøttdeig og fløte,digg!!!

ORIGINAL: Wayne`s Wife XL

Jeg skal på tapasbuffè [:D]

Ååh, nammis da. Kose deg masse [:D]

Her blir det kylling med en kjempegod pastasaus, pasta, salat og hvitløksbaguett! [:D]

Ungene skal ha kylling lår mens jeg og mannen skal ha indre file biff[:D] tilbehøret er søtpotetmos, rødløkskompott og stekt aroma sopp[:)]

Salt potetgull, firkløver, Smash og pepsi max er godisen og muligens et glass sangria eller 3 på meg i kveld[:D]

Hjemmelaget pizza med bunn laget med tippo 00 mel, vellagret manchego-ost, fersk uspeket chorizo, ananas og svart oliven på toppen.
Kanskje noen hjemmelagde pizzakjøttboller fra fryseren også.
Dessert er jeg usikker på, leser til eksamen og har lite tid til kakebaking. Men NOE må vi ha.

Back
Topp