*kveldens xfactor tråd*

ORIGINAL: Mrs Williams

Ut med chand... Inn igjen med Lise[:D]

Det er så deilig at det ikke er mulig [:D][:D]

Mari bomma skikkelig på begge i kveld gitt..

Jan Fredrik ligger nok paddeflat bak Mari, er jo ALDRI noe negativt å si jo![8D]

Synes rett og slett det ble slitsomt å høre på Mari i kveld[:-] Og kan ikke Chand velge noe anna enn trønderrock??

Chand kan pakke sammen nå å pelle seg ut..
Men aller gamlinger stemmer jo på han vøtt, deriblant  min mamma som syns han er såååå flink og sjarmerende..[:'(]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Shackles er de eneste verdige vinnere!!

[:D][:D][:D][:D][:D]

heia shackels og mari... ut med chand...

shackels er rå sexy:)))

syns chand sin versjon av lys og varme var MYE bedre enn åge sin.. enda jeg heier mest på shackels[:)]

Hahaha, bra sagt av Ravi ang Chand..[8D]

Lei hele chand.. Alt er det samme.. Samme tonefall, bevegelser, vibrering i stemma. Han irriterer meg!!!! Hehe... [:)]

Orker ikke mer Chand.. Jeg får rett og slett byyyger av det greiene han gjør med øynene.

Nei... inn igjen med LISE.. [:D]

by the way sier mira magisk ein gang te klikke det[:D][:-][:@]

syns mira såg jævlig ut på håret idag[:-]

ÅÅÅÅÅÅ Herregud så lei jeg er av Chand... Faaaan... Jeg Blir dårlig av å se på han, jeg kjenner det koker innvendig[:@]

Nei jeg er absolutt ikke rasist. Måtte bare si det[:D]

ORIGINAL: Xena87

syns mira såg jævlig ut på håret idag[:-]

Synes det var kult jeg.. Litt sånn tryna inn i 80 tallet, men kult[:)]

Btw fy flate for noen jenter i shackles:) De har noen super stemmer:D

Håper på at Shackles går videre. De har kommet seg veldig de siste ukene. Chand var favoritt i begynnelsen, men synes ikke han gir meg noe mer nå. Samme gamle uke etter uke. Mari synger fint på lik linje med Pernille og Lise, men de er sykt kjedelige å høre på. Håper Shackles vinner!

Back
Topp