**Kveldens x factor tråd**

ORIGINAL: steisa

haha man blir aldri kvitt Ole Gustav [8D]

[&:]

han er jo litt søt da [8D]

Haha chand og ole gustav...heia norge[:D]

haha, nei man blir ikke det ass. greit nok, han synger helt greit, er sjarmerende osv, men han har rett og slett ikke noe i x-factor å gjøre..

ORIGINAL: *p!nk smile*
Haha chand og ole gustav...heia norge[:D]

weeeee.... så stolt [&:]

bra Sofie gikk ut. Hun suger! 

Heie på Ole Gustav eg[:)]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: siljegulli

Hans og Atle.... Guddamæ!!!

Hans e jo Kvålsbøgg, hihi [:)] hochigotchi-hans[:D]

Nei han er fra Ler!

Jepp! [:)]

Det er ikke mange som kommer unna med å synge Michael Jackson - men MO, my man!
Er så glad han kom videre [:D] Jeg stemte tilogmed!

Drit i å bli surmaga nå da.
Herregud.

Gi faen i å sammenligne med Michael i Lanoungen, og at det er teit at "slike" vinner.

Blir kvalm av enkelte av dere.

ORIGINAL: MarensMamma

ORIGINAL: Hønemor92

Nei ole gustav vinner vell hele dirtten på samme grunnlag som michael vant lano ungen......

Det hadde vært supert [:D]

Hva er galt med at han michael vant?

Ikke noe galt i at Michael vant, han er en skjønn unge, bare feil å vinne med feil type bilde. Men den diskusjonen trur jeg man skal la ligge :) Men sier igjen, skjønn unge! :)[:)]

Henger litt etter jeg, men herreguud hvor ufattelig DIGG var ikke Atle ! Sangen og alt

ORIGINAL: Gollemor

Herregud.

Gi faen i å sammenligne med Michael i Lanoungen, og at det er teit at "slike" vinner.

Jeg mente ihvertfall ikke noe med "slike" Men Ole Gustav ER ikke noe særlig flink til å synge, han er ok, å er 90% sikker på at han får masse stemmer fordi han er litt anderledes. Å sikkert mange som mener det hadde vært kult om en anderledes vant, men det blir feil i denna konkuransen. Ikke noe imot "slike" mennesker, man finner som regel ikke mennesker som er mere herlige enn dem![:)]
Men tenk, hadde ikke ud blitt lei deg om du var med i en sang konkuranse å du var anderledes, å fikk vite at du vant kun fordi du var det, å ikke fordi du var flink?

Herregud.

Enig!
Har vi ikke plass til alle typer mennesker?? Må man se ut som en modell og være på en bestemt måte for å kunne bli godtatt??
Han kan jo synge og er levende på scenen.. Greit nok at det går mye i det samme, men han synger jo renere enn andre som er med..

ORIGINAL: Hønemor92

Herregud.

Jeg mente ihvertfall ikke noe med "slike" Men Ole Gustav ER ikke noe særlig flink til å synge, han er ok, å er 90% sikker på at han får masse stemmer fordi han er litt anderledes. Å sikkert mange som mener det hadde vært kult om en anderledes vant, men det blir feil i denna konkuransen. Ikke noe imot "slike" mennesker, man finner som regel ikke mennesker som er mere herlige enn dem![:)]
Men tenk, hadde ikke ud blitt lei deg om du var med i en sang konkuranse å du var anderledes, å fikk vite at du vant kun fordi du var det, å ikke fordi du var flink?

Hva er "slike" mennesker??

ORIGINAL: *Amalie mi*

han er jo litt søt da [8D]

sign, hilsen en x-frolending:)

ORIGINAL: ~September~

Herregud.

Enig!
Har vi ikke plass til alle typer mennesker?? Må man se ut som en modell og være på en bestemt måte for å kunne bli godtatt??
Han kan jo synge og er levende på scenen.. Greit nok at det går mye i det samme, men han synger jo renere enn andre som er med..

Nå var det jo ikke snakk om utsene, men at de beste til å synge burde vinne. altså de som har x-faktor. Han er et herlig menneske, forelska meg i han med en gang, men bare som person, ikke i stemmen.

Back
Topp