Ninis mamma
Forelsket i forumet
Jeg heier på Annsofi...
Fra Sarpsborg. Nydelig jente, med utrolig stemme.
Fra Sarpsborg. Nydelig jente, med utrolig stemme.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tøsa
ORIGINAL: siljegulli
ORIGINAL: siljegulli
ORIGINAL: blessa
Jeg heier forøvrig på Ronja, som sang Nobody's wife - Anouk.
http://www.youtube.com/watch?v=3WwWFSjlC_o&feature=player_embedded
Synes hun er waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay too much!!!
På hvilken måte da?
Jeg synes hun er kjempeflink og har en særegen stemme [:)]
Synes hun er alt for vulgær! For utadvent +++
Eh hø?
hva er det du ikke skjønner?
JEG synes hun er AAALTFOR vulgær og at det blir for mye av det gode.
Åja.... Skjønte bare ikke hvordan du kan si d etter bare å ha hørt henne synge i 20 sekunder på tv`n igår. Vi fikk dessverre ikke høre henne idag... Synd!
HAHAHAAAAAAAA!
Jeg tenkte på ei anna dame!!!!!!!!!! [8D]
Da henger jeg med...
Tøsa: Og hvor mye av henne har du sett egentlig? Kun auditionen og et sekunds klipp her og der. Litt tynt grunnlag å komme med en slik påstand på altså [8D]
Jeg tenkte på hun som flørta med Klaus jeg sjø... haha.
Nå er jeg med.
Tøsa: Og hvor mye av henne har du sett egentlig? Kun auditionen og et sekunds klipp her og der. Litt tynt grunnlag å komme med en slik påstand på altså [8D]
Jeg tenkte på hun som flørta med Klaus jeg sjø... haha.
Nå er jeg med.

ORIGINAL: Mamma til Andrea
ORIGINAL: Shopoholic
Syns den siste gruppa var bra jeg, di som ble satt sammen. Di andre ble så kjedelige [&:]
Synd Camilla gikk ut, syns hun var så flink, men i dag var det jo ikke døds bra!
Syns det var dårlig, jeg. Den sammensatte gruppa altså.
Håper de ikke går videre, men TROR at dommerne har så sansen for sitt eget produkt at de går videre likevel.
ORIGINAL: Rebecca85
Har ikke fulgt med denne gangen men uansett hvem som vinner så er det utseende med litt talent som selger..uansett om dere liker det eller ikke jenter så er det sånn verden vi lever i idag[;)]
ORIGINAL: Mamma til Andrea
ORIGINAL: Shopoholic
Syns den siste gruppa var bra jeg, di som ble satt sammen. Di andre ble så kjedelige [&:]
Synd Camilla gikk ut, syns hun var så flink, men i dag var det jo ikke døds bra!
Syns det var dårlig, jeg. Den sammensatte gruppa altså.
Håper de ikke går videre, men TROR at dommerne har så sansen for sitt eget produkt at de går videre likevel.
ORIGINAL: Dollysmurfen
Men synes du og en annen er ganske tydelige på at hun aldri vil bli noe popstjerne for at hun ikke ligner en modell lissom!
Det er jo noe annet å si at jo, hun synger bra.. men ikke bra nok.. men det var ikke det dere mente litt lenge oppe her.. og det var det jeg reagerte på!
Truth hurts. Jeg er bare ærlig. Synes dessuten ikke hun var så flink å synge. Ikke noen særegenhet. Camilla hadde mye mer særpreg i stemmen. Hun var nok ikke helt ferdigutvikla ennå, men når hun får selvtilliten i orden så tror jeg hu kan gjøre d stort!
Og JEG er ikke stygg eller overflatisk. Jeg sier d bare som d er. Er vel ikke til å skyve under en stol at absolutt alle la seg merke i utseende hennes?? På en ikke-positiv måte? Men nå blir jeg sikkert skutt her snart, så nok om d.
Hun var flink, men jeg synes Camilla var bedre.
Men synes du og en annen er ganske tydelige på at hun aldri vil bli noe popstjerne for at hun ikke ligner en modell lissom!
Det er jo noe annet å si at jo, hun synger bra.. men ikke bra nok.. men det var ikke det dere mente litt lenge oppe her.. og det var det jeg reagerte på!
Truth hurts. Jeg er bare ærlig. Synes dessuten ikke hun var så flink å synge. Ikke noen særegenhet. Camilla hadde mye mer særpreg i stemmen. Hun var nok ikke helt ferdigutvikla ennå, men når hun får selvtilliten i orden så tror jeg hu kan gjøre d stort!
Og JEG er ikke stygg eller overflatisk. Jeg sier d bare som d er. Er vel ikke til å skyve under en stol at absolutt alle la seg merke i utseende hennes?? På en ikke-positiv måte? Men nå blir jeg sikkert skutt her snart, så nok om d.
ORIGINAL: JafseSlafsaSlappfis
ORIGINAL: Jadasåneidaheheh,det var litt av noen krav du[8D][8D][:D] men ser tankegangen ja,men det blir en hard nøtt å knekke for ett vanlig menneske tror jeg[:-]
Ærlig talt! Jeg syntes en del av deltakerene er veldig stygge, noen av de kan synge, noen av de kan det ikke... Felles for de, er at de mangler x-factor.
Med x-factor tenker jeg at man skal være særdeles flink til å synge, ha utseende, sjarm og kunne trollbinde publikum!
ORIGINAL: Lucienne
Blir utrolig provosert over at det går an å lire ut av seg ting som dette... [:'(]
JEG la merke til at hun var full av utstråling, selvtillit og formidlingsevne, IKKE til utseendet! Og hun synger helt fantastisk, i motsetning til Camilla som denne gangen dessverre hadde en opptreden laaaangt under middels.
Helt 100% dønn ærlig, la du ikke merke til utseendet hennes?
Nekter jeg å tro.
Du kan si det ikke bryr deg ja, men nekter å tro at du ikke la merke til det.
Blir utrolig provosert over at det går an å lire ut av seg ting som dette... [:'(]
JEG la merke til at hun var full av utstråling, selvtillit og formidlingsevne, IKKE til utseendet! Og hun synger helt fantastisk, i motsetning til Camilla som denne gangen dessverre hadde en opptreden laaaangt under middels.
Helt 100% dønn ærlig, la du ikke merke til utseendet hennes?
Nekter jeg å tro.
Du kan si det ikke bryr deg ja, men nekter å tro at du ikke la merke til det.
Jeg synes, 100% ærlig, at hun ser ut som ei helt vanlig jente. Hvis det som plager deg med henne er at det ene øyet ser annerledes ut, så kommer det av at det er et glassøye, men det gjør henne vel også uegnet til å gå videre/vinne? Er liksom ikke helt X-faktor å ha hatt kreft som barn og ved et under overlevd det... Blir ikke sjokkert om det er din ærlige oppfatning..
Selv om du tydeligvis har dine meninger om dette, trenger du ikke projisere det over på alle andre, for jeg er veldig sikker på at ikke alle mener det samme som deg.