Kveldens snacks?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
spiste skolebrødstang i stad så det får holde ;p Da fikk jeg nok energi til å vaske alle gulv i 1.etg og 2 trapper og tørkestøv i stua.. hehe ;p

Har vært på fest med jobben, så det ble en smak is med litt frukt til dessert. Ellers prøver jeg å ikke ha i meg unødige mengder sukker. Nettopp kommet hjem, så det blir amme-te her. :p Og så vet jeg at jeg har en klatt is i fryseren etter at mannen var dødssyk i forrige uke (forkjøla,........), så det spørs om den ikke avgår med døden før jeg får rotet meg i sengs. Skummelt å ha sånt i hus, jeg prøver alltid å få mannen til å spise det opp, slik at jeg slipper!

Blei litt sjokolade i går :-) klart å holde meg bra til nå i svangerskapet men siste ukene hatt skikkelig søtsug....

Glemte helt at det var lørdag i går kveld, så all snacksen ligger igjen i skapet ;)

TuMmY LoVe

Fordelen med å være konstant småkvalm er at alt det usunne ikke frister! Her ble det som vanlig en porsjon med vaniljekesam med banan og nektarin :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her delte jeg og venninna en stor snopeskål til skal vi danse i går;) Så drakk vi pepsi max:D

Blir snop i dag også, siden vi skal i busdag. Weehoo...Passer i grunn snopegrisen Synnøve bra det:D

Jeg glemte dippen i går :p Da må det bli dipp i dag ;)

Sushi:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Back
Topp