Kveldens plan

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Mens mannen koser seg på rosenborgkamp, og storesøster koser seg hos mormor og morfar, skal jeg og denne herlige karen ha en liten date i sofaen med TLC på skjermen, en god kopp te og mye babykos...jeg føler jeg vant denne kveldens første premie :D ImageUploadedByBV Forum1446744827.122814.jpgImageUploadedByBV Forum1446744838.025225.jpgImageUploadedByBV Forum1446744851.565442.jpg

Andre med koslige planer for kvelden? :)

Åhh så fin han er:)
Ville også helt klart hatt din premie!

Her er O.J. hos farmor og farfar på overnatting:)
Mannen og jeg skal kose oss med film her snart og litt snop:)
S.E. blir sikkert også fornøyd med snop og turner nok villt rundt inni der:P

Så herlig :)

Bl3 med mannen på fotballpub for å se kamp -da kan jeg stryke av "høygravid på pub" av listen av ting jeg har gjort :P

Herregud så nusselig han var.
Dette er da mine kveldsplaner.
ImageUploadedByBV Forum1446750304.017271.jpg
Har fortsatt troen på at kanel skal sette igang fødsel og nå er jeg 38 + 2 så skader ikke å prøve ... :p

Sååå fin!! <3
Her er det også kveldskos med babygull, de andre små (og store!) gullene sover! Nå sovnet forresten akkurat det minste også.. Så da er det bare meg igjen da ;)

Så sterk din lille ser ut til å være når han ligger på magen! Vi må visst trene litt mer her :P

Sååå fin!! <3
Her er det også kveldskos med babygull, de andre små (og store!) gullene sover! Nå sovnet forresten akkurat det minste også.. Så da er det bare meg igjen da ;)

Så sterk din lille ser ut til å være når han ligger på magen! Vi må visst trene litt mer her :P

Herlig når alle sovner og det blir stille...:p

Han er litt sterk, men jeg hadde nok litt flaks med bildet, han holdt ikke hodet lenge :p men han er en "plugg", så han har litt styrke også, en "karslig kar" som hs sa da hun møtte oss :) vi øver ikke så mye, mest jeg som elsker å ha han liggende på magen min og da løfter han automatisk hodet endel for å titte seg litt rundt :)

God plan! Her er første bad på planen og så litt baby kos og litt voffse kos også :)

Herlig når alle sovner og det blir stille...:p

Han er litt sterk, men jeg hadde nok litt flaks med bildet, han holdt ikke hodet lenge :p men han er en "plugg", så han har litt styrke også, en "karslig kar" som hs sa da hun møtte oss :) vi øver ikke så mye, mest jeg som elsker å ha han liggende på magen min og da løfter han automatisk hodet endel for å titte seg litt rundt :)

Gøy å være ekstra heldig på bildet da ;D Ja, jeg er også veldig glad i å ha Mathias på magen min, og han løfter såvidt litt på hodet da han også :) Hs nevnte at vi burde øve litt på magen f eks på stellebordet hver dag, jeg hadde bare ikke tenkt på at vi trengte det helt enda :P Husker ikke så mye fra hva vi gjorde så tidlig med storesøster, er så lenge siden :)

Back
Topp