Kveldens outfit?

• Trådstarter Trådstarter FrkOtilie
  • Opprettet Opprettet
Jeanstights, sokker, tøfler, svart lang topp over rumpa, cardigan...

Mulig jeg må få på meg joggings eller noe nuh!

Vanlig outfit vil jeg tro :P

Lang lilla singlet, Svart knappejakke, sånn svart "skinn" tights som var bestilt av min kjære ;D, oooooog de obligatoriske blå og gule selbusokkene da [:D]

Grønn "kosebukse"/joggebukse, slitt collagegenser og ullsokker.
Ser på sistesjansen og nerder i sofan i stua.

Svarte jeans, lys bluse og bolero over. Skal ut å drikke vin med jentene mine[:)]

Ingen som henger rundt i ull tøyet her da?
Jeg går i kari trå ull stilong og genser og hellokitty ullsokker[8D]
Ja, jeg er ett ull jente[:D]

Grå joggebukse og mørkeblå genser.

Og sminka smøøørt uttover hele trynet!

Jeg har på meg mørke, posete/haremsaktige jeans, lang, svart singlet med blonder nederst og en hvit topp over. Håret i hestehale og null sminke! Hadde følt meg fin om håret var fiksa og med et sminka ansikt! [:D]

Jeans, hvit tynn genser med lang lysegrå skjorte utenpå... Håret henger løst med flettet pannelugg...

Ikke kjempefresh, men presentabel[:-]

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Anna Anka

Jeans, hvit tynn genser med lang lysegrå skjorte utenpå... Håret henger løst med flettet pannelugg...

"Håret henger løst, mens hun tar på seg blank, rennende lipgloss... Hun fører hånden lekent gjennom det løse håret, og kniser mens hun biter seg i leppa på Tone Damli-vis... Lemmet hans banker og dunker....."

eh..?[8|]

Hvem fan er Tone Damli????

ORIGINAL: Refleksheks

ORIGINAL: Anna Anka

"Håret henger løst, mens hun tar på seg blank, rennende lipgloss... Hun fører hånden lekent gjennom det løse håret, og kniser mens hun biter seg i leppa på Tone Damli-vis... Lemmet hans banker og dunker....."

HAHAHAHAHAHA[:D]

klar for å gi mannen sin daglige blowjob

Svart tighs, Røde lange sokker, rosa singlet og hvit tskjorte over singleten med en mann på [8D]
Skikkelig KRASJ [8D]

nattbukse og singlet, [:D]

svart tight, grå og hvite hello kitty sokker, grå langarma lang tynn bik bok topp, og sort lang sånn jakke joggegenser fra bik bok ;P håret løst, sett grine film (film m syke barn) - så sminka (noe jeg sjeldent har) er gnidd i hele trynet ;P

Ammebh, ullsokker, devoldstrømpis og en gammel genser fra bikbok. Slapp hestehale og gravidkvalm....deilig! [:D] Koser meg da, bortsett fra kvalmen.

Moods of norway pysj-bukse(hvit) og hvit langermet tynn genser, som magen henger ut av etter for mye is i kveld[8D]

ORIGINAL: ©Smartass

Oversize shalwar kameez i svart(kameez) og korngul(shalwar).

Siiinnsykt behagelig, ikke så attraktivt[8D] pga str altså, den er fin[:)]

Sort shalwar med mannens XL t-skjorte.. er så pen som det går ann å bli :P

Back
Topp