Kveldens muligens dummeste/rareste spm..

Ju9ta

Forumet er livet
Meeeen, jeg sitter å ser på CSI nå, og der er han ene havnet i rullestol.
Å så slår d meg da seff, lurer på om "lillemann" fremdeles "lever", selv om man er bevegelsesløs fra livet og ned..[8|][8|][8|]
Kan man lage unger fordi om lixom??

Er IKKE meningen å såre noen med dette spm..[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har hørt at enkelte som er lam an likevel ha sex[:)]

Oki..
Lurer på hvordan d " går" til..[8D]

eg vet om en som er lam og han får den opp..
som oftest er det ubevisst og han syns det var pinlig når hjemmepleien vasket han å sånn..

Det har alltid eg og lurt på..

Einaste e at eg har hørt om mangen som klare det.. men vett ikkje ka som e vanligt.

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

eg vet om en som er lam og han får den opp..
som oftest er det ubevisst og han syns det var pinlig når hjemmepleien vasket han å sånn..

Huff ja, d må være ekkelt for han da..[&o]

Eg veit om ein som er lam fra livet og ned etter ei helikopterulykke[:(]

Meiner å ha høyrt at han kan få den opp og ha sex, hvis han setter ei sprøyte....???
Er dette tilfelle...???

Eg har liksom alltid godtatt denne forklaringen, men er ikkje lenger så sikker på dette... [8|]

Men merker de at den "reiser" seg da? Ser at en har skrevet at hun vet om en som ikke merker det, men er det sånn med de fleste. Om de er lam fra livet og ned, så er det vel rart om de har følelse i veslekaren?

Kjenner jeg ble veldig nysgjerrig nå....[:-]

Hvis man er lam, er det jo nerveimpulsene som av ulike årsaker som hemmer musklene sånn at man er lam.

Å få ereksjon er jo ikke en viljestyrt handling, og det er jo blod som gjør at den vokser, ikke noe muskulært eller nevrologisk direkte....

Derfor kan de aller aller fleste som er lam få ereksjon og dermed ha sex! [;)]

Hahhahahaha, snakker om enkelt forklart på en onsdagskveld! [:D]

(og ja, de kjenner det like godt som alle andre kjenner det! [;)])

ORIGINAL: vand

Hvis man er lam, er det jo nerveimpulsene som av ulike årsaker som hemmer musklene sånn at man er lam.

Å få ereksjon er jo ikke en viljestyrt handling, og det er jo blod som gjør at den vokser, ikke noe muskulært eller nevrologisk direkte....

Derfor kan de aller aller fleste som er lam få ereksjon og dermed ha sex! [;)]

Hahhahahaha, snakker om enkelt forklart på en onsdagskveld! [:D]

(og ja, de kjenner det like godt som alle andre kjenner det! [;)])

Takk. Da får jeg sove i natt[:D][:D]

Back
Topp