Kveldens MGP-finaletråd! Weeeeeeeee!!!!!!!!!!

oooh yeeeah [:D][;)][;)]

im here baby!![:D][:D] hmm.. typisk!!! eneste kanalen vi ikke får inn nåå er nrk!!! faen! men kan vel se det på nettet og?? eller går det ikke direkte der???? blææææ..

ser ikke på sånt jeg...[8D]

skjemmes over at jeg og Per Sundnes er fra samme by altså...takler ikke fyren![8D]

Nr 1. Helene Bøksle.
Nydelig jente, nydelig stemme, men jeg syntes sangen blir litt kjedelig. Dessverre. Har hørt bedre sanger av henne.
Ser ikke for meg at denne kommer til å fenge resten av landene som skal stemme i mai.

Men flott kjole på henne!!! :)

Æ og besøket ser også på det nu. [:)]
Mens vi vente på at den hjemmelaga pizzaen skal bli ferdig. [:)]

Nurse: Jeg har egentlig ikke bestemt meg enda. Har ikke fått høre alle heller enda, tror jeg. Men tror Haba haba har en god sjans. Men kommer til å kommentere underveis under sendingen, hehe!! Må jo følge tradisjonen min heheheh!!!!

mia: Ååh det hørtes godt ut!!! :)

Trone: Jeg er helt enig med deg ang Sie Gubba. Lersbøgg ha itj nå i mgp å gjør[8D]
Vokalisten kommer fra samme bygd som min biologiske far,og jeg har t.o.m dummet meg ut forran han på fest en gang. Har og fått et skeptisk blikk fra Glam i Wig wam når de spilte oppi Sokndalen for noen år siden..Jada..Dama her kan å dumme seg ut[8D]

Nr 3. Bablefish.
Denne kan jeg bare kommentere før den er ferdig, for jeg syntes ikke denne hører hjemme i MGP. Fin sang for en helt annen anledning.

Og lurer på hvor mange ganger jeg har sagt dette tidligere, men MGP ER IKKE DER MAN SKAL PRØVE SEG PÅ COMEBACK!!!!!!!!!!!!

Babelfish

Nr 4. Lucky bullets.
Tja. Jeg digger denne type musikk!! Får flashback til jeg drev med standar&latindansing!! :)
Men er litt usikker på hvordan denne slår an i resten av Europa? Om den vil bli godt mottatt som ett gjennomført nummer eller om det blir bare gjort mobb av. Hmmm, usikker jeg.

Back
Topp