A adi Elsker forumet 30 Des 2010 #1 mannen har vært avsted i noen timer....å da ble det sying i kveld[:)] dette er en nusselig liten kjole til jenta mi[:)]
mannen har vært avsted i noen timer....å da ble det sying i kveld[:)] dette er en nusselig liten kjole til jenta mi[:)]
A adi Elsker forumet 30 Des 2010 #3 ja det er et kjempe søtt mønster[:)] lurer litt på om jeg må sy en lue i dette stoffet også[:)]
Ida82 Forumet er livet 30 Des 2010 #4 ORIGINAL: gull nr2*2011 Nydelig, herlig mønster på stoffet[:)] sign
Spiremor Forumet er livet VIP 31 Des 2010 #6 Så herlig kjole! Jeg har helt sy abstinenser og jeg hater omgansyken!!! Håper søndagen går i boks!!!:)
Så herlig kjole! Jeg har helt sy abstinenser og jeg hater omgansyken!!! Håper søndagen går i boks!!!:)
bettand Forumet er livet 31 Des 2010 #7 ORIGINAL: gull nr2*2011 Nydelig, herlig mønster på stoffet[:)] Så enig[:D]
blinkeblinke Betatt av forumet 31 Des 2010 #8 kjempe søøt skulle virkelig ønske jeg mestret symaskinen...
A adi Elsker forumet 31 Des 2010 #9 ORIGINAL: Milagros kjempe søøt skulle virkelig ønske jeg mestret symaskinen... å sy i fleece er en takknemmelig jobb[:)] viss du har sy maskin er det bare å prøve seg!!!! øvelse gjør mester[:)]
ORIGINAL: Milagros kjempe søøt skulle virkelig ønske jeg mestret symaskinen... å sy i fleece er en takknemmelig jobb[:)] viss du har sy maskin er det bare å prøve seg!!!! øvelse gjør mester[:)]
A adi Elsker forumet 31 Des 2010 #10 ORIGINAL: litefrø Så herlig kjole! Jeg har helt sy abstinenser og jeg hater omgansyken!!! Håper søndagen går i boks!!!:) hehe ja vi får inderlig håpe det[:)] abstinenser er no skitt!!!![:D] må bare holde deg frisk nå da[8D]
ORIGINAL: litefrø Så herlig kjole! Jeg har helt sy abstinenser og jeg hater omgansyken!!! Håper søndagen går i boks!!!:) hehe ja vi får inderlig håpe det[:)] abstinenser er no skitt!!!![:D] må bare holde deg frisk nå da[8D]