Kveldens altmuligtråd!

Pijah

Forumet er livet
Tenkte det at siden vi er så få igjen her, så kan vi lage en altmuligtråd.. Når alle har svart på alt de vil i alle andre tråder, så blir det fort mye frem og tilbake hvis vi skal "skravle"..[:D]

hihi.. FOrrige gang kom skravlisen jeg var med på opp i 17 sider, klarer vi det i kveld jenter?

Vi quoter ikke, det blir bare rot.... hihi.. [:)]

Hihi! Godt det er noen som er med. Nå mangler vi bare vår kjære eksil-svenske Julita! Jeg så deg nok! [:D]

Ja, jeg har fått med meg det.. Hehe.. [:D] Gleder meg!

Har forresten vært litt rundt på titterunde idag, og har fått svidd av noen kroner (glad bonusen fra jobb kommer snart jah..)

Var på den butikken på Nøstet (Bergen, for dere som ikke er herfra) og fikk kjøpt seng, madrass, to sengekanter og matchende sengetøy, stol på stol (halv pris), og lammeskinnspose til bare 998,-
Så tusla vi på reflex og kjøpte et par sengesett til, så nå har vi nok sengesett for det første året.. Og så kjøpte vi stellematte der.
Og så gikk turen til Jysk, kjøpte verdens mykeste håndklær av bambus (!), tenkte å bruke de til stellehåndklær siden de var så myke.. Og så var vi på princess og kjøpte dundyne til vogna.
Brukt masse penger.. hihi.. Men nå er alt unntatt vippestol og bæresæle i boks, og det trenger vi jo strengt tatt ikke før ungen er et par-tre måneder..

Legge deg? Eller var det den berømte klesvasken?? Hehe..

Hvor ble det av alle sammen dah?? [8|]

Fruktøkt?? [:D][:D] Det var et nytt ord..

Neida, trenger ikke lammeskinnspose så tidlig, jeg skal bruke et vanlig lammeskinn i bunnen, og så dyne over til å begynne med..

Men de posene koster jo fort 17-18-1900 kr, så når vi fikk den for 1000 så syns jeg det var verdt å kjøpe den nå.. [:D]

NÅ FIKK JEG LYST PÅ MELON!!

Men jeg har druer i kjøleskapet, nøye meg med det... Må bare lure mannen ti å hente de for meg, for jeg er opptatt.. [:-][:)][8D]

Kan ikke klage på prisene. Vi skulle egentlig kjøpe seng på Ikea, men den vi endte opp med var litt større, og med madrass og ble bare 400 kr dyrere.. Så forskjellen var ikke så stor. De hadde ikke vippestoler igjen når vi var der, ellers hadde vi sikkert kjøpt det og.. [:)]

Men du, hvor kult hadde det egentlig vært om du kjøpte High Trek, og vi fikk Meggi-snupp til å kjøpe den og? Så kunne vi trilla rundt alle fire med hver vår High Trek! hihihi... [:D][:D]

Yey!

*danser sammen med deg*

Jeg syns de siste ukene har gått så sinnsykt fort, skjønner ikke hvor tiden blir av jeg..  [8|][:D]

Nesten litt skummelt! Skjønner ikke helt hvor tiden har blitt av, og hva den er brukt til, men den er i hvert fall ikke brukt til lesing som den burde. Hehe..

Flere som falt ut av forumet nå? Jeg fikke ikke lov å komme inn igjen egentlig... Men nå er jeg på plass! Hehe..

Jeg leverte en deleksamen den 27 mars, løsning på et case.. Og så har jeg eksamen den 3 mai, siste delen av den jeg leverte i mars. Så er det en STOR skriftlig en den 1 juni, og så en liten en (men særs tidkrevende) den 11 juni. Så er jeg ferdig! Men det er mer enn nok da, med 30 studiepoeng og full jobb samtidig.. Blæh!

Men jeg har jo flytta inn her, så det er umulig å få gjort noe som helst! [:D]

Usj, hadde det enda vært nye fag som ble starta, så hadde jeg ikke hatt så dårlig samvittighet.. Den jeg har 11 juni har jeg hatt et år på å lese, men jeg har ikke åpna en bok enda..! Nesten så jeg vurderer å få en sykmelding, og så ta den igjen neste vår altså.. Men jeg tror jo egentlig ikke at jeg får lest noe mer da.. [:-] Hehe..

Nei, vi får vel være flinke snart, og komme i gang.. Hmm...

Ikke sett den nei, bare hørt så vidt om den.. Vant ikke den en haug med Golden Globe? Eller var i hvert fall nominert til mange..

Virker ikke som om det er så mange som har lyst til å være med på en skravlings idag, så da logger jeg av og sier god natt!

Sove godt jenter, så snakkes vi imorgen!

[:D][:)]

Back
Topp