Kveldene er noe herk!!

ElisabethJohanne

Forelsket i forumet
I dag har dagen vært helt skjønn!!
Vi sto opp kl 7, lille gull var våken til 10, la henne i sengen og hun sovnet av seg selv og sov til 11. Vi fikk besøk og koste oss, hun pratet og koste seg og begynte å bli trøtt i 12 tiden. La henne igjen inn i sengen sin i halv ett tiden og hun sovnet etter en liten stund. Sov i 50 min.
Koste oss videre, hun pratet og smilte i ett sett.
Kl 18 fikk hun grøt + en flaske melk (drakk hele 200ml)
Jeg kjørte til byen en tur for jeg hadde fått en venners venner invit til å shoppe barneklær med 40% rabatt og det endte med at jeg sto i kø i nesten en time. Mens jeg sto i kø ringte samboer og lille gull gråt som bare det. Jeg stresset og kom meg nå endelig hjem etter litt om og men.
Fant lille gull hengende på pappens fang helt utslått.
Hun våknet litt og gråt en liten skvett når jeg la henne inn i sengen.
Hun sovnet som en stein.
Hun har holdt på med dette nesten hver kveld med unntak av i går kveld.
Blir så sliten av det.. føler at jeg ikke kan gå noen steder.
Lurer på hva det er som gjør at hun gråter så fælt, er hun bare så innmari trøtt eller har hun vondt..??

hoff hoff.dette hørtes ikke så morsomt ut...
her i huset har d bestandig vært jeg som har lagt han i sengen. i kveld skulle pappa'n legge han men d gikk ikke..han ville ikke sove. men med en gang jeg kom opp ordnet han sånne kose lyder å vips der sovnet han....skjønner ikke jeg nei..dette kan bli trasi om han ikke kommer bort fra dette..da kan ikke jeg reise bort på kveldene gitt...hoff hoff..

Off! Vet så godt hvordan du har det! Skulle så ofte ønske hun kunne snakke slik at hun kunne fortalt meg hva som var galt. Vi har det mer på ettermiddagen, men noen ganger kveldstid også. Hun har ikke vondt i magen da? Kanskje hun har spist litt for mye? Her i huset har hun litt hard mage iblandt og lurer på om jeg skal prøve malt e.l.

Vanskelig er det uannsett - og en fryktelig dum avsluttning på dagen. Av og til føler jeg meg som en elendig mamma, spesielt dager/kvelder der det har vært mye grining. Blir så motløs liksom. Sverger på at menn lever litt på sin egen planet akkuratt der da de liksom ikke ser at "nå må jeg hjelpe litt til her".... Skulle så gjerne hørt "bare gå ut en times tur du så tar jeg meg av vesla" engang i blandt. Må liksom minne de på det - og det blir som å spørre om barnevakt... Off dette ble jo helt utenfor temaet dette [:D]

Håper hun bare har en periode og at du finner ut av det! Ikke noe kjekt uannsett[8|]

Talina er også blitt veldig masete på kvelden når hun skal legge seg. Griner og vrir seg i senga, og prøver å få tomlene i munnen. (Tror det er tann på gang, for hun har fingrene i munnen omtrent hele tiden).Hodet går fra side til side, og så frustrert hun blir når hun ikke får til det hun har tenkt til med tomlene!!
Etter i hvert fall 1 time med grining i kveld fikk jeg plutselig en idé! ...jeg holdt armene hennes forsiktig sånn at de lå på puta hennes sånn hun pleier å sove..da fikk hun ikke kavet som hun pleier. Ett minutt tok det, så sov hun[:D]

...Så det skal jeg gjøre i morgen også hvis hun er sånn da også.

Huffda, hørtes ikke noe morsomt ut. Heike kan være litt slik på ettermiddagene. Stuptrøtt, men tvinger seg til å holde øynene oppe og skrike... men sovner etterhvert da.

Vi har bytta på å legge han om kveldene helt siden han ble født slik at det ikke skulle bli slik at han foretrekker den ene fremfor den andre. Er litt greit at man kan gå ut uten at det blir krise.

Back
Topp