ElisabethJohanne
Forelsket i forumet
I dag har dagen vært helt skjønn!!
Vi sto opp kl 7, lille gull var våken til 10, la henne i sengen og hun sovnet av seg selv og sov til 11. Vi fikk besøk og koste oss, hun pratet og koste seg og begynte å bli trøtt i 12 tiden. La henne igjen inn i sengen sin i halv ett tiden og hun sovnet etter en liten stund. Sov i 50 min.
Koste oss videre, hun pratet og smilte i ett sett.
Kl 18 fikk hun grøt + en flaske melk (drakk hele 200ml)
Jeg kjørte til byen en tur for jeg hadde fått en venners venner invit til å shoppe barneklær med 40% rabatt og det endte med at jeg sto i kø i nesten en time. Mens jeg sto i kø ringte samboer og lille gull gråt som bare det. Jeg stresset og kom meg nå endelig hjem etter litt om og men.
Fant lille gull hengende på pappens fang helt utslått.
Hun våknet litt og gråt en liten skvett når jeg la henne inn i sengen.
Hun sovnet som en stein.
Hun har holdt på med dette nesten hver kveld med unntak av i går kveld.
Blir så sliten av det.. føler at jeg ikke kan gå noen steder.
Lurer på hva det er som gjør at hun gråter så fælt, er hun bare så innmari trøtt eller har hun vondt..??
Vi sto opp kl 7, lille gull var våken til 10, la henne i sengen og hun sovnet av seg selv og sov til 11. Vi fikk besøk og koste oss, hun pratet og koste seg og begynte å bli trøtt i 12 tiden. La henne igjen inn i sengen sin i halv ett tiden og hun sovnet etter en liten stund. Sov i 50 min.
Koste oss videre, hun pratet og smilte i ett sett.
Kl 18 fikk hun grøt + en flaske melk (drakk hele 200ml)
Jeg kjørte til byen en tur for jeg hadde fått en venners venner invit til å shoppe barneklær med 40% rabatt og det endte med at jeg sto i kø i nesten en time. Mens jeg sto i kø ringte samboer og lille gull gråt som bare det. Jeg stresset og kom meg nå endelig hjem etter litt om og men.
Fant lille gull hengende på pappens fang helt utslått.
Hun våknet litt og gråt en liten skvett når jeg la henne inn i sengen.
Hun sovnet som en stein.
Hun har holdt på med dette nesten hver kveld med unntak av i går kveld.
Blir så sliten av det.. føler at jeg ikke kan gå noen steder.
Lurer på hva det er som gjør at hun gråter så fælt, er hun bare så innmari trøtt eller har hun vondt..??