Kvelden!

mita89

Elsker forumet
Idag får vi ett vennepar på besøk!
Etter småjentene har lagt seg blir det grilling og øl/cider kos[:D]
Når det blir for kaldt ute går vi inn og finner frem vaniljeis og jorbær!
Kaffien og bayliesen kommer vel og da:)

Hva skal dere finne på ikveld?

Er hos foreldrene mine, scanner tinternett før vi skal lage pizza i pizzajern klar til eurovision! Jeg gleder meg sinnsykt :P

Ikveld skal me grille,og da blir me 8 stk[:)][:)] Har laget grillspyd og marinert kylling med bacon,potetsalat og grønnsalat med masse gosaker i[:D][;)] Så bler det vell litt bailys tenker eg

Skal se Eurovision i kveld...
Håper Norge vinner[:D]

Drikke vin og spise grillmat. GP står på sendeplanen i følge Mia...[&:]

ungene skal straks legges og da forsvinner mannen på poker. så da skal jeg kose meg nede i stua med tv, data og kanskje en smirnoff ice eller to[:)]

Akkurat nå prøver jeg å få Eirik til å sove. Så blir det vel mammas pizza og GP ikveld.

Liam er i seng, så nå skal jeg begynne på maten :-)) Så blir det vell tv titting i kveld med en baileys [:)] Go kveld jenter [8D]

Grille [:D] kose meg med is og jordbær [:D] Dusje og slappe av [;)]

gp på tv, pasta og kyllingsalat te mat......[:D]
så har jeg vært på polet i dag og kjøpt meg en flaske vin...
så for 1 gang på over ett år tenkte jeg ta meg ett glass.....[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Akkurat nå ligger jeg i senga og gir Vesla mat.
Etterpå skal jeg IKKE se GP!
Jeg skal lage en kake til imorgen, og se reprisen av Fruer klokka 22 på Zebra.
Ellers strikke litt :-)

Hadde tenkt å se på tv og slappe av litt forann pcen også..

Nå blir det foreløbig bare pcen, ettersom tven streiker... [&:]

her er det egg å bacon fordi alle spiste når jeg å mini var ute[&o]mini er slitsom å ha med å gjør nå i kveld så pappaen fikk ham så jeg fikk spise litt.
ellers så skal jeg tenke på  å ta meg en kaffi og baylis

Etter et større oppstyr for å få lagt barna, er det nå sofa, tv, sjokkis og brus her.
Begge barna hoster og styrer, så det er urolige tider på kveldene her nå. Så da holder jeg meg til brus og lar vinen vente til roligere tider.... [:)]
Har gjort unna det meste til i morgen, tror jeg. [;)]

Da var denne kvelden over!
ble sen..
Vi fikk planlagt litt sommerferien vi skal ha sammen med ett vennepar og jenta dis som er 8uker eldre enn vår..
Ble noen kopper kaffi og baylies og en cider under grillmaten!
Amalie var flink og legge seg og sover enda :)

Godnatt, og god 17mai! blir nok ikke tid til babyverden imorgen[:D]

Back
Topp