Kattekvinnen Forumet er livet Augustlykke 2015 31 Mai 2011 #2 Google, fordi jeg føler den gir et bredere søk, du har andre søkealternativer, mer brukervennlig, etc., etc.. Kunne nok ramsa opp i det uendelige
Google, fordi jeg føler den gir et bredere søk, du har andre søkealternativer, mer brukervennlig, etc., etc.. Kunne nok ramsa opp i det uendelige
Sjakkruta Tobarnsmamma <3 VIP Oktoberskatter 2014 31 Mai 2011 #3 Kattekvinnen skrev: Google, fordi jeg føler den gir et bredere søk, du har andre søkealternativer, mer brukervennlig, etc., etc.. Kunne nok ramsa opp i det uendelige
Kattekvinnen skrev: Google, fordi jeg føler den gir et bredere søk, du har andre søkealternativer, mer brukervennlig, etc., etc.. Kunne nok ramsa opp i det uendelige
Agurken Glad i forumet 31 Mai 2011 #8 *Sookie* skrev: Begge deler. Spørs hva jeg skal søke etter. Hva søker du feks etter på google som ikkje er så bra på kvasir?
*Sookie* skrev: Begge deler. Spørs hva jeg skal søke etter. Hva søker du feks etter på google som ikkje er så bra på kvasir?
LittleMonkii Forumet er livet 31 Mai 2011 #10 Google... Fordi jeg liker google bedre enn kvasir... Mulig det også kommer av hva jeg er vandt til :)
Google... Fordi jeg liker google bedre enn kvasir... Mulig det også kommer av hva jeg er vandt til :)