Kvantemedisin

Lena33

Glad i forumet
er det noen som har prøvd det?f.eks mot epilepsi?....de sier det er fremtidens behandling og at det ikke kan gå galt med den....men jeg tørr ikke prøve....synes det høres litt skummelt ut...

har ikke erfaring med det selv, men har tre venninner som driver med det og som selvsagt mener det er veldig bra.

mener det ikke er så skummelt, de måler vel bare frekvenser i kroppen med et apparat.

det er ikke det at jeg ikke har troen på det altså....bare det at når mann har epeleptiske annfall så er det jo en elektrisk storm i hjernen......så jeg er redd for at den maskinen kan utløse noe....viss dere skjønner....

hadde vært kjempe fint om du hadde spurt moren din.....men det kan jo hende du glemmer det til hun kommer tilbake[:D][:D]

ja det er en så ikke alt for mange mil unna...kan sjekke litt.....takk[:)]

Har prøvd det ja.. [:)] Ikke farlig, bare ta det opp med personen som behandler deg, og fortell at du er nervøs for at det skal prvosere fram anfall hos deg. [;)]

har du epilepsi?...det er sønnen min på 2 1/2 som har det her....og jeg vurderer å prøve det men er litt usikker...

Back
Topp