Kvalmetråden

Sarabi

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Maisløyfene 2024
Hei!

Tenkte det kunne være greit å ha en egen kvalmetråd hvor vi kan komme med råd, tips og klage litt:Heartpink Hittil har jeg funnet ut at rista brød med bringebærsyltetøy funker greit for meg når jeg egentlig ikke vil ha frokost. Superchips er også veldig digg, salt og ikke for fett. Og pepsi/cola så klart! Hva spiser dere når dere bare MÅ få i dere mat, selv om dere egentlig ikke har lyst på noe?

Jeg var superkvalm i de forrige svangerskapene mine. Denne gangen har jeg sluppet unna det verste hittil, men har hatt to dager der jeg har kastet opp. Selvfølgelig var begge gangene midt i et møte :arghh: Så lurer på hvor lenge jeg klarer å holde dette hemmelig:rolleyes:

Forrige svangerskap spiste jeg ikke ut fra hva som fristet, men hva som var minst ille å kaste opp igjen.

Litt uggen allerede, men håper virkelig jeg får et bedre svangerskap denne gangen.. Når det er bare litt kvalme hjelper det å spise før jeg blir skikkelig sulten

med de to barna jeg har fått då var jeg ikke kvalm, men jeg var helt insane kvalm den ene gangen det ikke gikk. Håper dog jeg slipper unna kvalme nå og… men hvertfall, da jeg var kvalm - var druer og banan det eneste jeg fikk i meg og som hjalp på blodsukkeret. Banan, druer og vann.

med de to barna jeg har fått då var jeg ikke kvalm, men jeg var helt insane kvalm den ene gangen det ikke gikk. Håper dog jeg slipper unna kvalme nå og… men hvertfall, da jeg var kvalm - var druer og banan det eneste jeg fikk i meg og som hjalp på blodsukkeret. Banan, druer og vann.
Sånn var det med meg også! Har to barn fra før, og var ikke noe kvalm. Mistet nå i juni, og da var jeg veldig kvalm.

Back
Topp