Kvalmestillende

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Fikk postafen og pyridoksin av legen for å forsøke å behandle kvalmen jeg har. Men etter et døgn må jeg si at jeg ikke merker noen forskjell :wtf: Andre som har opplevd at det ikke hjelper?
 
Jeg brukte det litt forrige svangerskap og fikk beskjed om at begge måtte tas over noen uker før man kunne si endelig om det fungerte eller ikke hvertfall :)
 
Er det ikke sånn at man ikke skal kjøre bil når man har tatt postafen? Ville gjerne prøvd den selv, men må kunne kjøre bil :wideyed:
 
Jeg brukte det litt forrige svangerskap og fikk beskjed om at begge måtte tas over noen uker før man kunne si endelig om det fungerte eller ikke hvertfall :)
Noen uker?:nailbiting: Ush…ok, da er der bare å kjøre på:hilarious:
 
Alle medikamenter med varseltrekant skal man unngå kjøring, de fleste kvalmestillende har rød trekant på seg. Jeg brukte først phenergan og pyridoksin kombinert, men gikk over til Xonvea som funker bedre Tar som regel noen dager før man merker ordentlig effekt!
 
Har så langt ikke hatt mye effekt her heller Kaster ikke opp så ofte, men er kvalm hele døgnet og fullstendig satt ut av spill til de grader at jeg er sykemeldt fra jobb.

Er Postafen helt trygt? Legen min sier ja, men jeg blir stresset av pakningsvedlegget og har ikke turt å ta mer enn et par ganger Vet jeg bør stole på legen, men er redd for å skade den lille spira i magen min ❤️
 
Har så langt ikke hatt mye effekt her heller Kaster ikke opp så ofte, men er kvalm hele døgnet og fullstendig satt ut av spill til de grader at jeg er sykemeldt fra jobb.

Er Postafen helt trygt? Legen min sier ja, men jeg blir stresset av pakningsvedlegget og har ikke turt å ta mer enn et par ganger Vet jeg bør stole på legen, men er redd for å skade den lille spira i magen min ❤️
Sjekk med tryggmammamedisin.no, men det skal være trygt ja! Problemet er at Postafen sjelden hjelper noe særlig. Jeg ville bedt om Xonvea, det er etter et lengre forskningsarbeid «førstevalg» for gravide. Det er til og med bilde av en gravid på selve pillene. Det er det eneste som har funker litt hos meg
 
Back
Topp