Ser fler her har skrevet at de får kvalmestillende. Hvor «ille» må det være før man får det?
Jeg kjenner jeg er ganske sliten av denne tilværelsen nå. Har vært kvalm og dårlig, og dels sengeliggende siden uke 5. Siden uke 10 har jeg kasta opp. Er 12 uker i morgen. Kaster ikke opp mye, men en gang til dagen sikkert i snitt, noen dager ingen, andre dager 3. Men kvalmen er der nesten hver dag. Gikk opp 2,5 kg fram til uke 10, de har forsvunnet i løpet av de siste to ukene. Nå kjenner jeg en kombinasjon av å være utslitt å rett og slett litt nedstemt av hele greia. Hadde liksom håpt på bedring til nå, men det blir heller værre..
Jeg kjenner jeg er ganske sliten av denne tilværelsen nå. Har vært kvalm og dårlig, og dels sengeliggende siden uke 5. Siden uke 10 har jeg kasta opp. Er 12 uker i morgen. Kaster ikke opp mye, men en gang til dagen sikkert i snitt, noen dager ingen, andre dager 3. Men kvalmen er der nesten hver dag. Gikk opp 2,5 kg fram til uke 10, de har forsvunnet i løpet av de siste to ukene. Nå kjenner jeg en kombinasjon av å være utslitt å rett og slett litt nedstemt av hele greia. Hadde liksom håpt på bedring til nå, men det blir heller værre..
Men nå tror jeg snart jeg må ha noe som kan hjelpe, har vært veldig av den innstillinga at jeg ikke trenger hjelp for noe jeg vet går over (så lenge det er fra milde til moderate plager såklart) men nå har det vært moderat litt vel lenge kjenner jeg. Det tærer på i lengden.
Jeg var sengeliggende i 2 uker, og gikk ned 6kilo før jeg kontaktet legen. (Altfor sent sikkert i etterpå klokskap) Da var jeg bekymret fordi jeg ikke fikk i meg drikke. Var på kanten til innleggelse 
Men klart, det er individuelt.