Kvalmestillende

tigerpus

Andre møte med forumet
Tar du noe form for dette?
Har fått phebegan av legen og kan ringe ned å få afiprhan om vil.
Ikke prøvd noen, for leser jo at de er søvndyssende. Har en 4 åring jeg må ta vare på. Og få ungene i bhg og skole på morgenen.
Kjenner nå at kvalmen blir værre.
Vært hos akupunktur i dag også for andre gang men usikker på om det har noen virkning. Hjalp litt der og da i dag bare..
Blir noen laaaange uker om det begynner allerede å bli ille i 5+3
 
Jeg sverga til peppermynte drops... hadde de konstant. Vet ikke om det er "sterkt" nok for din kvalme da
 
Jeg tar foreløpig bare de resepttfrie reiseyketablettene (men har fått resept på 100 i stedet for 10pk) men de fungerer bare så som så.. har resept inne på afipran også, må nok i gang med det snart :hungover:
 
Jeg tar foreløpig bare de resepttfrie reiseyketablettene (men har fått resept på 100 i stedet for 10pk) men de fungerer bare så som så.. har resept inne på afipran også, må nok i gang med det snart :hungover:

Lest mye bra om de og mye rare bivirkninger så litt skeptisk. Men villig til å prøve det meste mot kvalmen.
Eneste jeg er redd for bivirkninger siden jeg er alene:wtf:
 
Prøvde alt sist inkl afipran. Hadde null effekt. Så denne gangen lar jeg hver.
Var ingenting som fungerte på meg de to forrige gangene heller, men måtte allikevel prøve igjen må , og det har bittelitt effekt en så lenge, men er langt ifra bra, så nyter deg sålenge jeg har noensomhelst virkning.. er bare 5+3 :hungover:
 
Lest mye bra om de og mye rare bivirkninger så litt skeptisk. Men villig til å prøve det meste mot kvalmen.
Eneste jeg er redd for bivirkninger siden jeg er alene:wtf:
Det forstår jeg godt da :(
 
Jeg har hatt god effekt av Postafen (reseptfrie reisesyketabletter). Tror det er litt individuelt hva som fungerer. Man blir trøtt av de, men for min del er det 1000 ganger bedre enn å ligge over toalettskålen hele dagen. Kommer meg nå på jobb selv om produksjonen kanskje ikke er på topp.... men man skal helst ikke kjøre bil i noen timer etter man har tatt dem, så det kan være noe å tenke på.
 
Jeg går fast på postafen. De fungerer for meg. Kjenner kvalmen, men jeg fungerer iallefall. :)
 
For meg er det absolutt phenergan som er det beste alternativet. Blir altfor trøtt av postafen og afipran. Blir trøtt av phenergan også, men ikke like ille. De har lang virkningstid, så jeg kan ta de på kvelden før jeg sovner (den eneste tida det er sjans å beholde de) , og de har da fortsatt effekt dagen etter. Iflg legen er det også phenergan som er tryggest.
 
For meg er det absolutt phenergan som er det beste alternativet. Blir altfor trøtt av postafen og afipran. Blir trøtt av phenergan også, men ikke like ille. De har lang virkningstid, så jeg kan ta de på kvelden før jeg sovner (den eneste tida det er sjans å beholde de) , og de har da fortsatt effekt dagen etter. Iflg legen er det også phenergan som er tryggest.

Hvordan fungerer du på morgenen da? Jeg må kjøre ungene på skole og bhg. Men har ikke turt å ta pga dette.
 
Hvordan fungerer du på morgenen da? Jeg må kjøre ungene på skole og bhg. Men har ikke turt å ta pga dette.
Jeg klarer å stå opp, spyr meg gjennom morgenstellet og kollapser på sofaen når mann og barn har reist. Så det er ingen vidunderkur. Kjører de største barna til skolen en gang i uka, men da slipper jeg dem av utenfor skolen - tror ikke det hadde gått så bra å følge inn og hele garderobeseansen. Men spyr i snitt bittelitt mindre om formiddagen med phenergan. Får ta det jeg får...
 
Back
Topp