Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er akkurat det samme, ingen fare.Legen skrev ut Afipran, men så når jeg kom hjem at jeg hadde fått metoclopramide også stod det at det er tilsvarende... hvorfor kan de ikke bare gi ut det legen har skrevet.. ..
Ja det er det samme bare en "billigere" variant. Men de skal i utgangspunktet spørre deg om du vil ha den "dyre" eller "billige".. [emoji5]Legen skrev ut Afipran, men så når jeg kom hjem at jeg hadde fått metoclopramide også stod det at det er tilsvarende... hvorfor kan de ikke bare gi ut det legen har skrevet.. ..
Var hos legen idag og full skrevet ut kvalmestillende, men med beskjed om at en skal ta så lite så mulig. Da ble jeg nervøs med en gang.. andre som har tatt dette før?
Hvilken dose har du fått? Jeg har fått en til to tabletter men tør ikke å ta to selv om jeg fortsatt er kvalm..Jeg har fått Stemetil, og har tatt så mye som det står jeg kan ta på pakninga. Skjønner jo at de vil at en skal ta så lite som mulig, men det er ikke så bra hvis de skremmer den gravide med det.
Jeg kan ta inntil fire i døgnet. Har tatt den dosen hele veien mens jeg var kjempekvalm, men nå har jeg slutta helt. Tok en om dagen da det begynte å gi seg.Hvilken dose har du fått? Jeg har fått en til to tabletter men tør ikke å ta to selv om jeg fortsatt er kvalm..