Kvalmestillende?

Peepsi

Elsker forumet
♡ Maibarna ♡
Oktoberlykke 2019
Noen som har nå tips eller erfaring av kvalmestillende tabeletter? Skal ringe legen imorgen for dette går ikke lengre.. Spyr alt ifra 4-9 gang om dagen og er kvalm 24/7! Begynner å bli ganske lei :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff! Skjønner deg godt! Jeg fikk en pakke mot kvalme av legen som skulle hjelpe. Pulver som blandes med vann, men ga lite effekt på meg. Så kjøpte mannen meg en te pakke (ingefær+honning) på helskost, og den hjalp litt, men fy så sterk! Det hjalp i kanskje en time da:P ikke mer..
Men det kan hende det funker på deg? Ville først prøvd det legen anbefaler! Håper kvalmen snart gir seg:rolleyes:

Noen som har nå tips eller erfaring av kvalmestillende tabeletter? Skal ringe legen imorgen for dette går ikke lengre.. Spyr alt ifra 4-9 gang om dagen og er kvalm 24/7! Begynner å bli ganske lei :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler med deg!
Jeg fikk først afipran på resept fra legen, den syntes jeg gjorde bare vondt værre.
Fikk ny resept på phenergan. Den tas om kvelden (rød trekant medisin, så du blir litt trøtt), men den funker faktisk litt. Skal hjelpe spesielt mot brekninger. Nå får jeg endelig i meg litt mat. Lykke til! :)

Har det på samme måte. Fikk først Afipran, funket bare bittelitt.. Så skrev han ut resept på postafen, men har ikke turt å ta det..

Back
Topp